البرز- مردم انقلابی و ولایت مدار استان البرز با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر برعقیده و اعتقاد خود برای مقابله دشمنان و استکبار جهانی مهر تایید دوباره زدند.

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در نقاط مختلف البرز برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مراسم روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی و گرامیداشت ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم استان البرز و در شهرستان های مختلف این استان برگزار شد.

دراین مراسم راهپیمایان در مسیرهای تعیین شده و در صفوف به هم پیوسته با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهایی با شعار مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسراییل مراتب انزجار خود را از اسکتبار جهانی و ددمنشی های دشمنان بزرگ ملت ایران اعلام کردند.

در کرج نیز این مراسم با استقبال آحاد مختلف مردم و حضور پررنگ دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی در مسیر میدان توحید به سمت مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد و مردم در کنار مسئولان شهری واستانی از جمله استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی اتحادو همدلی خود را در برابر دسیسه های دشمنان به نمایش گذاشتند.

پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، هوشیاری در برابر دسیسه های دشمنان و استکبار جهانی و حرکت  در راه شهدای انقلاب اسلامی از محوری ترین شعارهای مردم انقلابی در مراسم امروز بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.