مشهد- مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی در طبقه ششم برج در حال ساخت مشهد ۳ مصدوم برجای گذاشت.

آتش سوزی برج در حال ساخت مشهد ۳ مصدوم داشت

به گزارش قدس آنلاین، آتشپاد حسن جعفری بعدازظهر شنبه پس از اتمام اطفای حریق برج مشهد که در منطقه کوهسنگی این شهر در حال ساخت است در جمع خبرنگاران گفت: یک برج تجاری، مسکونی و گردشگری در حال ساخت در کوهسنگی مشهد که دچار آتش سوزی شده بود با تلاش آتشنشانان مهار و چند مصدوم این حادثه پس از انتقال به طبقه همکف توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: این آتش سوزی ساعت ۱۴ و ده دقیقه دیروز به سامانه ۱۲۵ (ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی مشهد) اعلام شد و بیش از ۵۰ آتش نشان ونجاتگر به همراه تجهیزات ویژه و خودرو نردبان به محل حادثه اعزام شدند.

 مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد بیان کرد: بررسی اولیه نشان داد طبقه ۶ این برج ۱۹ طبقه که محل نگهداری تجهیزات ساختمانی و وسایل الکتریکی بود کانون حریق بوده و به سرعت عملیات مهار و اطفای آتش، توسط آتش نشانان انجام و برخی از افراد حاضر در محل که کارگران پروژه بودند نجات یافتند.

جعفری گفت:در این آتش سوزی سه نفر دچار دودگرفتگی زدگی سطحی شدند که توسط تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند ولی میزان خسارت وارد شده به این مجموعه توسط کارشناسان در حال بررسی است.
منبع:مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.