همدان- سرهنگ امیدعلی الیاسی گفت: ۱۳ آبان ماه همواره به عنوان نقطه عطفی در تاریخ پر از افتخار انقلاب شکوهمند اسلامی باقی خواهد ماند.

آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین سرهنگ امیدعلی الیاسی جانشین فرماندهی سپاه اسدآباد در جلسه شورای فرماندهی اسدآباد اظهار داشت: ۱۳ آبان ماه همواره به عنوان نقطه عطفی در تاریخ پر از افتخار انقلاب شکوهمند اسلامی باقی خواهد ماند.

وی بیان کرد: هیچ‌گاه از دشمن انتظار نیست که دست از دشمنی بردارد، به هر حال کار دشمن، دشمنی است اما نیروهای انقلاب باید بدانند که در هر برهه‌ای از زمان دشمن با یک روش به مصاف انقلاب اسلامی می‌آید که  توجه به این امر می‌طلبد همه دلسوزان انقلاب زمان شناسی و دشمن شناسی را به عنوان موتور محرکه فکری خود سرلوحه کار قرار دهند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: به یاری خداوند امسال نیز مردم انقلابی و ولایی اسدآباد در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور پر شور دارند و با این حضور خود در این مقطع حساس مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

وی ابراز داشت: خداوند در قرآن کریم وعده داده است از کسانی که ایمان آورده‌اند دفاع می‌کند و در حقیقت انقلاب اسلامی که برای احیای اسلام ناب محمدی تشکیل شده است به طور قطع حمایت الهی را دارد.

الیاسی یادآور شد: در مدت ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب شکوهمند اسلامی این امر برای همگان به اثبات رسیده و به یاری خداوند کید و مکر دشمنان به فضل الهی به خودشان باز می‌گردد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.