معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: استعفای حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم لطفیان به دلیل در نظر گرفته شدن ایشان برای ادامه خدمت در نهادی دیگر صورت گرفته است.

ماجرای استعفای ناگهانی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی

به گزارش قدس آنلاین ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بخشی ، در مورد عدم ادامه‌ی همکاری حجت‌السلام لطفیان با اداره‌ی تبلیغات اسلامی خراسان اظهارکرد: دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس دینی اهل سنت در دفتر مقام معظم رهبری استعفا داده و به علت کهولت سن قادر به ادامه‌ی همکاری با این شورا نبوده است.

وی ادامه داد: شورای برنامه‌ریزی مدارس دینی اهل سنت از بین کاندیداهای موجود برای سمت دبیری شورا حجت‌اسلام لطفیان را مدنظر داشته؛ چرا که ایشان به همکاری با شورا آشنا و یکی از نیروهای اسبق این شورا بوده است و حجت‌السلام لطفیان هم به دلیل ارادت به این شورا سمت را پذیرفتند.

بخشی خاطرنشان کرد: شورای مدارس دینی اهل سنت در دفتر مقام معظم رهبری، مدارس دینی اهل سنت را در 13 استان کشور تحت نظر دارند؛ حجت‌السلام لطفیان سابقه‌ی هشت سال همکاری به عنوان نماینده‌ی شورا در سیستان‌بلوچستان را داشت به همین علت سمت دبیری شورای مدارس دینی اهل سنت را پذیرفت و از سمت مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی استعفا داد.

معاون فرهنگی، پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر سمت مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تحت نظر و سرپرستی علی دارابی که هر هفته‌ برای نظارت به مشهد می‌آید اداره می‌شود.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.