۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 627922

مائوریسیو ساری توانست برای اولین بار بعد از سال ۱۹۹۴ تبدیل به مربی‎ای شود که در اولین تجربه حضور در انگلیس به عنوان سرمربی در ۱۱ بازی اول شکست ناپذیر بوده است.

رکورد ویژه سرمربی جدید چلسی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مائوریسیو ساری، سرمربی تیم فوتبال چلسی توانست بعد از آخرین دیدار این تیم در لیگ انگلیس به رکورد شکست ناپذیری در ۱۱ بازی اول در لیگ برسد. آبی‌های لندن در دیدار روز یکشنبه با نتیجه ۳ بر یک و با دو گل از آلوارو موراتا و یک گل از پدرو توانستند کریستال پالاس را شکست دهند و به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کنند، جایگاهی که به خاطر اختلاف گل بهتر نسبت به لیورپول به دست آوردند.

این نتیجه اما برای ساری، سرمربی‌ای که از ابتدای فصل جانشین کونته شد، یک رکورد به همراه داشت. این سرمربی ۵۹ ساله در ۱۱ بازی اولش در لیگ برتر انگلیس بدون شکست بوده است. آخرین بار فرانک کلارک، سرمربی ناتینگام فارست در سال ۱۹۹۴ توانسته بود در ۱۱ بازی اولش در لیگ جزیره بدون شکست باشد.

ساری اما در این ۱۱ بازی توانسته ۸ برد و ۳ مساوی به دست آورد. ناتینگام فارست در سال ۹۴ بعد از آن رکورد فصل را در رتبه سوم به پایان برد و حالا سری که به تازگی به رکورد او رسیده امیدوار است به سرنوشت این مربی دچار نشود.

همچنین این اولین بار در ۳۰ سال اخیر است که در لیگ انگلیس ۳ تیم توانستند در ۱۱ بازی اول بدون شکست باشند. در این فصل و تا اینجای کار منچسترسیتی، چلسی و لیورپول تا به حال شکستی نداشته‌اند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.