همدان - اعضای نظام پرستاری با حضور در حوزه ریاست دانشگاه مراتب قدردانی خود را از رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان برای حضور مجدد در عرصه مدیریت دانشگاه اعلام کردند.

سازمان نظام پرستاری همدان از رئیس دانشگاه علوم پزشکی قدردانی کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی استان همدان، دکتر سید حبیب اله موسوی بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه خدمت گذاری در دانشگاه علوم پزشکی همدان توفیق و لطف خداوند است، اظهار کرد: هر گونه اقدامی در راستای تغییر در اندیشه‌ و افکار به منظور ارتقا و موفقیت بیشتر ارزشمند است.

وی  با اشاره به اینکه همه در تربیت جامعه نقش داریم، به مصداقهایی از این رفتارهای مثبت و منفی اشاره کرد.

وی افزود: سلوک و رفتار و احترام گرفتن مدیران در رضایت کارکنان از آنان نقش مهمی دارد و یکی از رموز موفقیت سلوک خوب با همگان و آرامش و عدم تنش ازجمله همدلی با جامعه پرستاری است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اتفاقات اخیر را تلنگری بااهمیت برای دانشگاه خواند و  گفت: رئیس دانشگاه مانند شیرازه  یک کتاب موجب ثبات مجموعه است و از مهمترین وظایف وی ایجاد گنبد آهنین در برابر تیرهای نفاق افکن است.

وی با تشکر از محبت پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران که برای اعلام آمادگی برای کمک درمانی به پدر اینجانب که در بستر بیماری به سر می برد ابراز امیدواری کرد که با وفاداری به یکدیگر در راستای توسعه دانشگاه گام برداریم.

 معاون درمان دانشگاه با اشاره به آیه و لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق، انعکاس مشکلات دانشگاه به مسولان را خواستار شد و تاکید کرد که باید با حداکثر توان از فرصت خدمت‌رسانی به مردم استفاده شود.

دکتر محمدرضا عبادیان یادآور شد که مدیران توانمند در شرایط تحریم بیشتر مشخص می‌شوند و امید است که با انرژی بیشتر کارها پیش برده شود و بیماران هر چه بیشتر دعاگوی زحمات زحمت کشان باشند.

 مدیر دفتر پرستاری دانشگاه با قدردانی از پذیرش مسئولیت مجدد توسط رییس دانشگاه با اشاره به نامه جامعه هوم‌کرهای همدان برای اعلام آمادگی برای مراقبت درمانی از پدر دکتر موسوی‌بهار، اظهار کرد: درد و گرفتاری دکتر موسوی‌بهار گرفتاری ما هم هست و بی شک این اقدام موجب دلگرمی دیگر افراد نیز می‌شود.

فاطمه شیرانی از دیگر مسئولان دانشگاه ازجمله دکتر عبادیان و مهندس فلاحی نیا برای همراهی با جامعه پرستاری قدردانی کرد.

اتحاد نظام پرستاری با جامعه پرستاری، پیشرو بودن عرصه پرستاری دانشگاه و اتحاد مثال زدنی جامعه پرستاری دانشگاه، شکوفایی جامعه پرستاری، تعامل سازنده با مجمع نمایندگان استان، همه مسوولان و رسانه‌ها از دیگر مطالب مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.