حسین نحوی‌نژاد از تخصیص اعتبارات برای خرید پوشک و لوازم توانبخشی به مراکز نگهداری معلولان و سالمندان خبر داد.

 اعتبار لازم برای خرید پوشک و لوازم توانبخشی مراکز نگهداری معلولان و سالمندان اختصاص یافته است

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، حسین نحوی‌نژاد معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه خوشبختانه شرایط عادی به مراکز نگهداری معلولان و سالمندان بازگشته است، اظهار کرد: در مقطعی مراکز بهزیستی با بحران شدیدی در خصوص تامین پوشک و لوازم‌التحریر توانبخشی روبرو بودند.

وی تصریح کرد: طی هفته‌های گذشته مراکز از این بحران خارج شده‌اند و هم اکنون توانسته‌ایم با تامین لوازم، تجهیزات و پوشک شرایط مناسبی را در مراکز نگهداری معلولان و سالمندان فراهم کنیم به طوری که قیمت پوشاک به حدود نصف قیمت در هفته‌های گذشته رسیده است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور اظهار امیدواری کرد که دستگاههای نظارتی نیز همکاری‌های لازم را با سازمان بهزیستی در خصوص تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز داشته باشند.

نحوی‌نژاد ادامه داد: طی هفته‌های گذشته اعتبارات مورد نیاز به 20 استان برای خرید وسایل و لوازم کمک توانبخشی و پوشک تخصیص داده شده است ضمن اینکه برنامه‌ریزی شده که هر 3 استان هر روز گزارشی را از وضعیت مراکز خود به ستاد بهزیستی ارائه کنند.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود طی هفته‌های آینده دیگر مشکلی برای خرید وسیال توانبخشی و پوشک در مراکز نداشته باشیم ضمن اینکه سازمان اعتبارات مورد نیاز خرید این وسایل را نیز در اختیار استان‌ها قرار می‌دهد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.