پیشکسوت آبی پوشان گفت: متاسفانه استقلال روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و من امیدوارم که هرچه زودتر این تیم را بار دیگر در اوج ببینم.

شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، اکبر کارگرجم اظهار داشت: بازی با ماشین سازی برای استقلال یک بازی متفاوت است. آنها باید با پیروزی در این بازی خاطرات تلخ شکست از سایپا در جام حذفی را از ذهن هوادار خارج کنند. 

وی افزود: متاسفانه روزهای تلخ و ناکامی استقلال با شکست در جام حذفی کامل شد و حالا شفر و همکارانش باید همه تمرکز خود را روی بازیهای لیگ برتر قرار دهند. این درست است که حذف شدن از جام حذفی قشنگ نیست اما اگر از این زاویه به آن نگاه کرد می توان آن را به چشم یک فرصت دید.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: متاسفانه برای بازی با ماشین سازی تعداد غایبان استقلال زیاد هستند و این هنر شفر است که از همین داشته ها نهایت استفاده را ببرد. با همین بازیکنان هم می توان در تبریز پیروز شد و امتیازات کامل را گرفت.

کارگرجم بیان داشت: استقلال تیم بزرگی است و تاریخ با قدمت این باشگاه پر است از این بالا و پایین شدن ها. این روزها را همه تیم‌های بزرگ و پرقدمت دنیا دیده‌اند و باز هم خواهند دید. استقلال هم بعد از سالها آقایی کردن در فوتبال ایران، فعلا چند سالی هست که در افت به سر می‌برد اما این روزها هم خواهد گذشت و به قول معروف باید بگوییم: «این نیز بگذر».

مدافع آبی پوشان در دهه پنجاه در خصوص شانس قهرمانی این تیم در فصل جاری گفت: شاید اختلاف امتیازی که بین استقلال و تیم‌های صدر جدول ایجاد شده نگران کننده باشد، اما نا امید کننده نیست. هنوز بخش زیادی از لیگ باقی مانده و همه تیم‌ها امتیاز از دست می‌دهند. اگر آبی پوشان هم به خود آیند و در نیم فصل نقاط ضعف برطرف شود، شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.