مهدی فروزان گفت: ۱۶استان در امر میزبانی از زائران امام هشتم در دهه پایانی ماه صفر با استان خراسان رضوی همکاری دارند.

 ۱۶ استان در امر میزبانی از زائران در ایام پایانی ماه صفر مشارکت خواهند داشت/هتل‌ها و خانه مسافرها آماده پذیرایی هستند

مهدی فروزان مدیر کل امور رفاهی زائران استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: عرصه خدمت به زائران امام رضا(ع) صرفا محدود به جفرافیای حرم مطهر نمی باشد بلکه هر کسی با پذیرایی و میزبانی شایسته از زائران امام هشتم در هر نقطه ای می تواند خادم زائران این امام مهربان باشند.

وی تصریح کرد: ۱۶ استان امسال در میزبانی شایسته از زائران در امور مختلف از جمله امداد و نجات با استان خراسان رضوی مشارکت دارند و احتمال افزایش این تعداد نیز هنوز وجود دارد.

فروزان با بیان اینکه بیشترین زائر از محور ملک آباد به شهر مقدس مشهد تشرف پیدا خواهند کرد،افزود: تمامی هتل ها و خانه مسافرها در شهر مقدس مشهد آماده ارائه خدمت به زائران هستند.

وی با بیان اینکه پایانه های معراج،میثاق و امام رضا(ع) در سطح شهر مقدس مشهد صورت وضعیت ها را در اختیار اتوبوس ها قرار می دهند،تصریح کرد: در تمامی مبادی ورودی به شهر مقدس مشهد اتوبوس هایی در نظر گرفته شده است که اگر برای زائران در مسیر ها به دلایل مختلف مشکلی رخ دهد آنها را به شهر مقدس مشهد منتقل کنند.

فروزان ادامه داد: در ایام پایانی ماه صفر زائران شهرهای نیشابور،جغتای،جوین،رشتخوار و خواف برای سفر به شهر مقدس مشهد می توانند از قطار محلی استفاده کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.