مسئولان فدراسیون فوتبال قصد دارند در جریان بازی پرسپولیس و کاشیما آنتلرز یک کنسرت بزرگ در ورزشگاه آزادی برگزار کنند.

اجرای کنسرت زنده در ورزشگاه آزادی برای دیدار برگشت فینال آسیا

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم پرسپولیس بعد از شکست دو بر صفر در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ژاپن، روز شنبه در ورزشگاه آزادی تهران دیدار برگشت را با کاشیما آنتلرز برگزار می کند و هواداران فوتبال امیدوار هستند تا با بهره گیری از امتیاز میزبانی پرسپولیس به بازی برگردد و بتواند جام قهرمانی قاره کهن را به آغوش بکشد.

در این شرایط مسئولان فرهنگی فدراسیون فوتبال قصد دارند در جریان برگزاری فینال برگشت آسیا با دعوت از خوانندگان مطرح کنسرتی را با خوانندگی به زبان فارسی و انگلیسی در آزادی اجرا کنند. اتفاقی که تاکنون در مسابقات فوتبال رخ نداده است.

غلامحسین زمان آبادی، مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال در این باره گفته است: «تاکنون کنسرتی به صورت زنده در ورزشگاه آزادی، آنهم در جریان یک بازی یا قبل و بعد از آن برگزار نشده است. در این زمینه اما طی ماه های گذشته پیگیری هایی داشتیم تا بتوانیم مجوز لازم برای کنسرت زنده در ورزشگاه آزادی و به هنگام برگزاری مسابقات فوتبال را بگیریم. این مجوز از سوی شورای تامین صادر شده و طبق آن فدراسیون فوتبال می‌تواند از اول ماه ربیع الاول به جای پخش سرود و آهنگ قبل از آغاز مسابقات یا میان دو نیمه، کنسرت زنده را جایگزین کند.»


وی افزود: «اجرای کنسرت زنده در ورزشگاه آزادی همزمان با دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا آغاز می شود. رایزنی های لازم با ای اف سی هم انجام شده طوریکه اجرای کنسرت جزو کنداکتور برنامه های AFC برای فینالِ پیش رو قرار داده شده است. در این کنداکتور ۸ دقیقه برای اجرای کنسرت اختصاص داده شده است. قرار است از این زمان برای اجرای دو کنسرت چهار دقیقه ای استفاده شود.»


مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال همچنین تاکید کرده که با توجه به حضور ۲۵۰ مهمان خارجی از مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا و ژاپن، یکی از کنسرت ها به زبان انگلیسی خواهد بود.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.