معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: مشکل ۱۳۵ واحد تولیدی معرفی شده به ستاد تسهیل استان به طور کامل از ابتدای سال تاکنون برطرف شده است.

رفع مشکلات واحدهای تولیدی معرفی شده به ستاد تسهیل خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین ؛ قربان میرزایی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت: مشکلات واحدهای تولیدی پس از معرفی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صنعت و معدن استان، در ستاد تسهیل بررسی و دستور لازم برای رفع آن‌ها صادر می‌شود.

وی با اشاره به این که تلاش‌های صورت گرفته به گونه‌ای است تا با همدلی بخش‌های دولتی، خصوصی و عمومی و با اتکا به تجارب دوران دفاع مقدس با موفقیت از این مرحله عبور کنیم، افزود:

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: حرکت و برنامه ریزی‌ها باید به سمت کاهش فشار بر مردم و حل مشکلات قشرهای آسیب پذیر باشد که در این مسیر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها ضروری است.

میرزایی افزود: همجواری با مرز را یک فرصت و مزیت است و توسعه تجارت با کشورهای همسایه یکی از راهکارهای دور زدن تحریم ها است؛ در شرایط کنونی استراتژی مدیریت عالی استان تثبیت اشتغال موجود است ون حل مشکلات نقدینگی باید به سمت رونق تولید باشد.
منبع : باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.