مدیرکل راه آهن خراسان گفت: ۸۹۰ رام قطار مسافری به منظور جابجایی زائرین امام هشتم (ع) در دهه آخر ماه صفر پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

۸۹۰ رام قطار مسافری برای جابجایی زائرین پیش بینی شده است

به گزارش قدس آنلاین،  محمدهادی ضیایی مهر مدیرکل راه آهن خراسان گفت: در ایام دهه آخر ماه صفر با ۸۹۰ رام قطار مسافری بیش از ۴۰۰ هزار نفر مسافر و زائر امام رضا (ع) از ۲۸ شهر و مرکز استان در سطح کشور از طریق ریلی در مسیرهای منتهی به مشهد جابجا خواهند شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد رشد داشته است.

وی افزود : از تاریخ ۹ آبان ماه لغایت ۱۹ آبان ماه امسال علاوه بر ظرفیت روزانه که به تعداد ۷۷ رام قطار با ۳۵ هزار نفر به صورت رفت و برگشت بوده شاهد برقراری و افزایش ۲۶ رام قطار فوق العاده برون استانی از تهران، تبریز و زنجان با ظرفیت ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر به صورت رفت و برگشت به مشهد می‌باشیم.

ضیایی مهر ادامه داد: در ایام دهه آخر ماه صفر برنامه ریزی ۷۶ رام قطار حومه‌ای درون استانی برای جابجایی هیئت‌های مذهبی و برگشت زائرین پیاده برای شهرستان‌های سرخس، نیشابور، فیروزه، خوشاب، جوین، جغتای با ظرفیت ۳۸ هزار و ۹۰۰ نفر به صورت رفت و برگشت لحاظ شده است. مدیرکل راه آهن خراسان اظهارداشت: در این ایام هیچگونه افزایش قیمت بلیت نداشته و نخواهیم داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.