۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 628203

قیمت هر کیلوگرم مرغ بر اساس اعلام اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی به ۱۰۹۰۰ تومان رسید درحالی که حداکثر قیمت مصوب این محصول بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار نباید از ۸۱۷۵ تومان بیشتر باشد.

قیمت مرغ در بازار امروز ۹۷/۰۸/۱۵

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، قیمت مرغ گرم ؛ استعلامی کشتارگاههای تهران امروز سه شنبه ، ۹۸۰۰ تومان پخش ۱۰۰۰۰ تومان، خرده فروشی ۱۰۹۰۰ تومان، خرده فروشی مرغ شمال ۱۰۴۰۰ تومان و قیمت عمده مرغ کشتار شمال در میدان بهمن ۹۴۵۰ تومان است. قیمت هر کیلوگرم سینه مرغ  با کتف نیز ۱۹۰۰۰ تومان، سینه بدون کتف ۲۰۰۰۰ تومان و فیله مرغ  ۲۱۰۰۰ تومان است.

در اطلاعیه اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی خطاب به اعضا آمده است که قیمتهای اعلامی فوق نرخ استعلامی بوده و آنها میتوانید با توجه به فاکتور خرید رسمی و با احتساب ۱۰ درصد سود اقدام به فروش نمایند.

گفتنی است که حداکثر قیمت مصوب مرغ بر اساس مصوبه کارکرده تنظیم بازار نباید از ۸۱۷۵ تومان بیشتر باشد اما آزاد شدن صادرات مرغ به افزایش قیمت این محصول در بازار کمک کرد.

بنابراین گزارش، قیمت تخم مرغ نیز رکوردی بی سابقه از خود به جای گذاشت؛ در حالیکه هر شانه تخم مرغ ۳۰عددی فله تا هفته قبل ۱۵۰۰۰ تومان تا ۱۸۰۰۰ تومان در سطح  خرده فروشی شهر تهران به فروش می‌رسید، قیمت این محصول در  چند روز اخیر به ۲۰۰۰۰ تا ۲۲۰۰۰ تومان افزایش یافته است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.