وزیر آموزش و پرورش گفت: بر اساس مصوبه عصر دیروز شورای سنجش و پذیرش دانشجو، از سال ۹۸ به بعد حداقل ۸۵ درصد ظرفیت کل آموزش عالی صرفاً از طریق سوابق تحصیلی و «خارج از فرایند کنکور سراسری» پذیرش می‌شود.

بطحایی:  از سال آینده،  ۸۵ درصد ظرفیت کل آموزش عالی صرفاً از طریق سوابق تحصیلی پذیرش می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: بر اساس مصوبه عصر دیروز شورای سنجش و پذیرش دانشجو، از سال ۹۸ به بعد حداقل ۸۵ درصد ظرفیت کل آموزش عالی صرفاً از طریق سوابق_تحصیلی و «خارج از فرایند کنکور سراسری» پذیرش می‌شود که گامی بلند در جهت حذف کنکور است.

وی همچنین به پخش مسابقه فوتبال در مدارس اشاره کرد و ادامه داد: پخش مسابقه فوتبال در مدارس سراسر کشور تشویق و حمایت بسیاری از مردم و مسؤولان را به دنبال داشت؛ اما روی دیگر آن، مظلومیت آموزش و پرورش و نبود حداقل امکانات برای تکرار چنین برنامه‌هایی است.

بطحایی افزود: وقت جبران این کمبودها در فصل بودجه‌ریزی سال ۹۸ است که همت عالی خیرین، مسؤولین، نمایندگان و حمایت اصحاب رسانه و فعالان اجتماعی را می‌طلبد. از همه رسانه ها، فعالان فضای مجازی، آقایان فردوسی‌پور و رشیدی‌پور برای نمایش شادی و نشاط فرزندانم متشکرم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.