البرز- عباس قاضی خانی با بیان اینکه تاکنون ۶۵۰۰ البرزی در طرح خادمیاران رضوی ثبت نام کرده اند گفت: از این تعداد ۴۲۰۰ نفر به حرم مطهر رضوی معرفی شده اند.

ثبت نام ۶۵۰۰ البرزی در طرح خادمیاران رضوی/اعطای تسهیلات ازدواج واشتغال به محرومین

عباس قاضی خانی مدیرنمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: خادمیاران استان البرز در ۱۰ کانون مرکزی و ۲۴ کانون تخصصی ساماندهی شده اند.

وی افزود: کانون های تخصصی بر اساس شرح وظایف تعریف شده نیازها را شناسایی و در زمینه های مختلف به جامعه محرومین ارائه خدمات می کنند.

قاضی خانی با بیان اینکه ۱۵ هزار زائر اولی در طی دوسال اخیر و بامحوریت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان البرز در قالب کاروان به مشهد مقدس مشرف شده اند گفت: این تعداد در زائرشهر رضوی اسکان پیدا کرده اند.

مدیرنمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز تصریح کرد: ارائه خدمات در بلوک ۵ زائر شهر رضوی بر عهده خادمیاران البرزاست و هر ۱۰ روز یکبار ۵ نفراز استان برای خدمتگزاری  به زائرین اولی به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی خاطرنشان کرد: خادمیاران علاوه بر خدمت به محرومین بر اساس تخصص وتوان خود در ۱۲نوبت طی سال در حرم مطهر رضوی به زائرین امام هشتم (ع) خدمت می کنند.

قاضی خانی توزیع ارزاق در ایام مختلف سال، ارائه بسته های لوازم التحریر در آستانه بازگشایی مدارس و اجرای برنامه های محرومیت زدایی در روستاهای مختلف ومناطق محروم استان را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد، و گفت: در این زمینه کانون های مختلف شهرستان ها و شهرهای اقماری استان مشارکت دارند.

وی اعطای تسهیلات بانکی به زوج های جوان محروم و وام های اشتغالزایی را از دیگر خدمات صورت گرفته توسط دفتر آستان قدس در استان برشمرد، وگفت: در سال جاری ۲۰۰ فقره وام ازدواج و مجموعا یک میلیارد تومان وام اشتغالزایی پرداخت شده است.

مدیرنمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز در تکمیل صحبت های خود گفت: سهم آستان قدس از ارائه خدمات ۲۵ درصد و آورده استان ۷۵درصد است که در برخی محورها تعهدات استانی انجام شده و در تلاشیم با فعال کردن خادمیاران خیر و حمایت مالی این بخش را بیش از پیش تقویت کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: عموم علاقمندان به خدمت در آستان امام رئوف می توانند با مراجعه به سایت www.aq.ir در طرح خادمیاری ثبت نام و ضمن خدمت به محرومین توفیق خدمتگزاری در حرم مطهر رضوی را نیز کسب کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.