طبق گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا، سیدجلال حسینی امیدوار به بازگشت به تیم ملی فوتبال ایران است.

AFC: سید جلال حسینی امیدوار به بازگشت به تیم ملی فوتبال ایران است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با اشاره به نزدیک‌تر شدن به آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ که قرار است در ماه ژانویه پیش‌رو به میزبانی امارات برگزار شود، به معرفی پنج مورد هیجان‌انگیز در بازی‌های ملی پیش‌رو پرداخته است که یکی از این موارد به پرسپولیس و بازیکنان این تیم اختصاص داد.

AFC در این باره نوشت: «وقتی پا به بازی‌های ملی پیش‌رو می‌گذاریم، دیگر متوجه شده‌ایم که کدام تیم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شده است. کاشیما آنتلرز با پیروزی ۲ بر صفر بازی رفت، در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. در ترکیب دو تیم بازیکنانی ملی‌پوشی وجود دارند که به اردوی تیم‌های ملی فوتبال خود خواهند رفت که افتخار برای کسب مدال یا ناامیدی بسیار نزدیک است.  

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس یکی از اولین نام‌های لیست کارلوس کی‌روش برای تیم ملی فوتبال ایران است، این در حالی است که سیدجلال حسینی ۳۶ ساله که جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از دست داد، در پی غیبت اجباری مرتضی پورعلی‌گنجی به دلیل مصدومیت، امیدوار به بازگشت به تیم ملی فوتبال ایران است. نمایش این فصل بشار رسن هم او را در ترکیب اصلی تیم ملی عراق قرار داده است و انتظار می‌رود که او هم به اردوی تیم ملی این کشور دعوت شود».

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.