بازیکن ایرانی‌الاصل تیم ملی فوتبال استرالیا به دلیل مصدومیت شانس همراهی ساکروس در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را از دست داد.

ارزانی شانس حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را از دست داد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، دانیل ارزانی که در جریان بازی هفته گذشته سلتیک مقابل تیم دوندی در رقابت‌های لیگ برتر اسکاتلند از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد، شانس حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را از دست داد. این بازیکن ایرانی‌الاصل پس از بازی‌های درخشانش در ملبورن‌سیتی در این تابستان به منچسترسیتی پیوست و سپس به مدت دو فصل به سلتیک قرض داده شد.

ارزانی ۱۹ ساله که با این مصدومیت بازی‌های باقی‌مانده فصل را از دست داد، با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» خبر داد نیاز به عمل جراحی بر روی رباط صلیبی‌اش دارد.

مصدومیت ارزانی خبر بدی برای کادرفنی تیم ملی فوتبال استرالیا خواهد بود که خود را آماده حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ می‌کنند که قرار است در ماه ژانویه به میزبانی کشور امارات برگزار شود.

ارزانی پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ در حالی که گزینه پیوستن به تیم ملی فوتبال ایران را داشت، ترجیح داد در رده ملی برای استرالیا، کشوری که در آن زندگی می‌کند بازی کند و در جام جهانی ۲۰۱۸ هم ساکروس را همراهی کرد.

استرالیا این ماه (نوامبر) در دیدارهای دوستانه‌ای به مصاف تیم‌های کره جنوبی و لبنان می‌رود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.