دیدارهای شب دوم هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه ، شش دیدار برگزار شد .

فرار اینتر از شکست در مقابل بارسا با گل دقیقه ۸۷ ایکاردی/ پیچده‌تر شدن گروه سوم با تساوی ناپولی و پی‌اس

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، دیدارهای شب دوم هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه ، در شش دیدار برگزار شد .

در مهمترین دیدار و از گروه B تیم اینتر در ورزشگاه جوزپه مه آتزا شهر میلان میزبان بارسلونا بود که با این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. این دیدار تا دقیقه ۸۳ گلی نداشت اما در این دقیقه ، مالکوم بازیکنی که دو دقیقه قبل از گل برای بارسلونا به زمین آمده بود، توانست دروازه اینتر را با ضربه پای چپ باز کند و بارسا را پیش بیندازد. البته برتری بارسا دوام زیادی نداشت و در دقیقه ۸۷ مائورو ایکاردی در شلوغی محوطه جریمه بارسا صاحب توپ شد و توانست دروازه بارسلونا را باز کند.

در دیگر بازی این گروه تیم تاتنهام که در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان نتایج بسیار ضعیفی گرفته بود، در ورزشگاه ویمبلی لندن میزبان آیندهوون بود که موفق شد با نتیجه دو بر یک پیروز شود و نخستین برد خود را در این رقابتها کسب کرد. در این مسابقه دروازه تاتنهام خیلی زود و در دقیقه دو توسط دی یونگ باز شد اما هری کین در دقایق ۷۸ و ۸۹ برای میزبان گلزنی کرد تا شاگردان پوچتینو هنوز امیدی هر چند کمرنگ برای صعود داشته باشند.

در جدول گروه دوم، بارسلونا با ۱۰ و اینتر با هفت امتیاز از شانس زیادی برای صعود برخوردارند. تاتنهام نیز چهار امتیازی شد و آیندهوون یک امتیازی باقی ماند.

در دیگر دیدار مهم و در گروه A ، تیم اتلتیکو مادرید میزبان دورتموند بود که موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و انتقام شکست سنگین چهار بر صفر بازی رفت را تا حدودی از زنبورها بگیرد. سائول نیگوئز در دقیقه ۳۳ و گریزمن دقیقه ۸۰ گلهای روخی بلانکوس را به ثمر رساندند تا نخستین شکست لوسین فاوره به عنوان سرمربی دورتموند را رقم بزنند.

در دیگر بازی این گروه از ساعتی قبل کلوب بروژ با چهار گل میزبانش موناکو را شکست داده بود.

در جدول گروه اول، دورتموند و اتلتیکو ۹ امتیازی و در رتبه های اول و دوم اند. کلوب بروژ نیز با چهار و موناکو با یک امتیاز در رتبه های بعدی این گروه قرار دارند.

دیگر دیدار مهم امشب در شهر ناپل و بین تیم های ناپولی و پاری سن ژرمن برگزار شد که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.خوان برنانت در وقتهای تلف شده نیمه نخست پی اس جی را پیش انداخت اما لورنزو اینیسنیه در دقیقه ۶۳ از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند تا این مسابقه نیز همانند بازی رفت دو تیم برنده نداشته باشد.

در دیگر بازی این گروه، از ساعتی قبل ، لیورپول با دو گل مغلوب میزبانش ستاره سرخ بلگراد شده بود.

جدول گروه سوم با بازی های امشب بسیار پیچیده و جذاب شده و هر چهار تیم رقابت تنگاتنگ و نزدیکی برای صعود دارند. لیورپول و ناپولی شش امتیازی اند و در جایگاه اول و دوم. پی اس جی پنج امتیازی شد و سوم است و ستاره سرخ با چهار امتیاز در رتبه چهار قرار دارد.

در نهایت در گروه D نیز پورتو در خانه با نتیجه چهار بر یک لوکوموتیو مسکو را برد. هررا در دقیقه ۲، مارگا در دقیقه ۴۳، کورونا در دقیقه ۶۷ و اوتایو در دقیقه ۳+۹۰ برای پورتو و فارفان در دقیقه ۵۹ برای تیم روسی گل زدند.

در دیگر بازی این گروه شالکه  در خانه‌اش دو بر صفر گالاتاسرای را برد. بورگاشتالر در دقیقه ۴ و اوث در دقیقه ۵۷ برای شالکه گل زدند.

در جدول این گروه پورتوی ۱۰ و شالکه هشت امتیازی بالاتر از گالاتاسرای چهار امتیازی شانس صعود دارند و زسکا مسکوی بدون امتیاز حذف شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.