۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 628389

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: ما به دنبال کسب عنوان قهرمانی در آسیا هستیم.

سایت AFC: رسن به دنبال قهرمانی تاریخی است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، در آستانه دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز  در فینال لیگ قهرمانان آسیا، بشار رسن هافبک پرسپولیس، که یک بار با تیم نیروی هوایی عراق طعم قهرمانی در آسیا را چشیده در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: با وجود مشکلاتی که پرسپولیس دارد ما به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در مقدمه این مصاحبه نوشت، بشار رسن هافبک پرسپولیس چشم به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دارد، با وجود اینکه تیمش با دو گل خورده به دیدار برگشت بازی فینال در ورزشگاه آزادی قدم خواهد گذاشت.
غول‌های ایران میزبان خود را در ۴۵ دقیقه اول در بن بست نگه داشته بودند، اما در نیمه دوم دو بار گل خوردند، لئو سیلوا و سرجینیو شکست ۲-۰ آن‌ها را رقم زد.

با این حال، با توجه به این که پرسپولیس توانست شکست‌های خود در بازی رفت مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی را جبران کند، بشار رسن معتقد است که تیم او می‌تواند یک بار دیگر این کار را انجام دهد و در بازی برگشت یک پیروزی تاریخی را رقم بزند.

این بازیکن ۲۱ ساله در باره شکست هفته گذشته برابر کاشیما گفت: "ما از نتیجه خوشحال نیستیم، می‌توانستیم حداقل با یک تساوی از کاشیما بیرون بیایم. "

" در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم، اما در نیمه دوم اشتباه کردیم و با دو گل مجازات شدیم. این نتیجه، ما را در بازی برگشت تحت فشار زیادی قرار می‌دهد. "
باشگاه تهرانی سال گذشته به نیمه نهایی رسیده است، اما توسط الهلال حذف شد. از آن زمان به بعد آن‌ها برای رسیدن به فینال ۲۰۱۸، بر مشکل از دست دادن تعدادی از بازیکنان کلیدی، ممنوعیت فعالیت در نقل وانتقال بازیکن و آسیب دیدگی‌های متعدد بازیکنانشان غلبه کرده اند.
رسن در این باره گفت: " با در نظر گرفتن همه آنچه که ما پشت سر گذاشتیم و این که از لحاظ مالی، ما مانند تیم‌های ژاپنی، امارات و قطر قوی نیستیم، رسیدن به فینال به خودی خود برای ما موفقیت بزرگی است،

"اما ما می‌خواهیم یک گام دیگر پیش برویم و عنوان قهرمانی را بدست آوریم؛ این قهرمانی برای باشگاه تاریخی خواهد بود. چیزی که هواداران سال‌های سال به یاد خواهند آورد و برای من شخصا قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در کنار قهرمانی قبلی در AFC کاپ خاص خواهد بود. "

یکی از چالش‌های اخیر پرسپولیس این است که باید بر ۱۰، ۰۰۰ مایل سفری که طی ۱۰ روز گذشته از ایران به ژاپن و برعکس داشته، غلبه کند. این دو مسافت ۲ برابر مسافتی است که مهمانان این تیم که روز پنجشنبه وارد تهران شدند، طی کرده اند.

هافبک عراقی پرسپولیس افزود: "ما از «جت لگ» (خستگی ناشی از اختلاف ساعت) رنج می‌بردیم، الگوی خواب ما به هم خورده بود. شما می‌توانستید آن را در بازی رفت ببینید. ما در نیمه اول واقعا خوب بازی کردیم، اما در نیمه دوم به لحاظ بدنی دچار مشکل شدیم. "

با این وجود، این امر باعث نخواهد شد پرسپولیس دست از تلاش بردارد، زیرا آن‌ها به دنبال تاریخ سازی هستند.

گفتنی است دیدار برگشت تیم های پرسپولیس و کاشیما روز شنبه 19 آبان ساعت 18:30 برگزار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.