مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: استفاده از ظرفیت های ورزش دانشگاهی میتواند به اعتلای ورزش خراسان رضوی کمک کند

ظرفیت‌ ورزش دانشگاه باید درخدمت اعتلای ورزش استان خراسان رضوی باشد/تشکیل اتاق فکرستاد المپیک ۲۰۲۰  با همکاری دانشگاه فردوسی

به گزارش قدس آنلاین، فرزاد فتاحی در مجمع انتخاب رئیس هیئت ورزش دانشگاهی، گفت: تمامی فدراسیون‌ها اعم از فدراسیون‌ ‌هایی که زیرمجموعه وزارت ورزش و جوانان هستند و چه فدراسیون‌های دانشگاهی و کارگری همه در راستای یک هدف مشترک حرکت می‌کنند و طبیعتاً در استان ها نیز باید با همین سبک و سیاق باشد تا بتوانیم باهم افزایی از پتانسیل‌های موجود، خدمات خوبی به جامعه ورزش در قشرهای مختلف ارائه دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه موفقیت ورزش دانشجویی نشان دهنده مدیریت و فعالیت به صورت علمی است، تصریح کرد: حرکت‌های خوبی در سال گذشته انجام شده و حاصل آن موفقیت‌های چشم‌گیر دانشجویان و شرکت کنندگان در المپیادهای مختلف دانشجویی بوده است.

وی ادامه داد: در خراسان رضوی با توجه به سابقه خوب و تاریخچه ورزش توقعات از این استان بسیار بالا است، طبیعتاً انتظار از جامعه دانشجویی با توجه به شرایطی که در دانشگاه وجود دارد متفاوت است اما بازهم تاکید میکنم همه به دنبال یک هدف مشترک هستیم و آن توسعه سلامت آحاد مردم جامعه و کسب افتخار و سربلندی برای کشورمان است.

فتاحی با اشاره به اینکه باامکاناتی که در دانشگاه ها و اداره کل ورزش و جوانان استان وجود دارد به ویژه در شهر مشهد با طرح همکاری مجدد می‌توانیم از این همکاری ورزش را توسعه دهیم؛ خاطرنشان کرد: شاید امکانات که در دانشگاه وجود دارد با محدودیت برای استفاده عموم مردم مواجه است اما میتوانیم از این امکانات برای برگزاری اردو و دوره های آموزشی با حضور تیم ملی استفاده کنیم تا شرایط برای آشنایی آنها با پتانسیل های موجود فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان از تشکیل ستاد المپیک ۲۰۲۰ خبرداد و افزود: ظرف یک ماه آینده این ستاد تشکیل شده و بعد از آن اتاق فکری برای ورزش استان طراحی و از ظرفیت دانشگاه فردوسی و آقای سهرابی در این زمینه استفاده می کنیم، تا به کمک یکدیگر در مباحث اجرایی و علمی برنامه ریزی خوبی داشته باشیم که سبب سربلندی ورزشکاران استان در المپیک ۲۰۲۰ شود که برای ما حائز اهمیت است.

همچنین هادی بشیریان در این مجمع اظهار کرد: پتانسیل‌های خوبی در دانشگاه ها وجود دارد، همدلی میان عوامل دانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی سبب رشد ورزش استان شده است.

دبیر فدراسیون ورزش های دانشگاهی تصریح کرد: تغییرات زیادی در بخش مدیریت تربیت بدنی دانشگاه ها رخ می‌دهد در مجمع عمومی سال گذشته قرار براین شد که مدیران تربیت بدنی که تغییر می‌کنند شخصی که در همان بخش است به عنوان سرپرست مدتی را فعالیت کند در این مدت دکتر سهرابی زحمت سرپرستی هیئت استان را کشیدند.
منبع: برنا
 پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.