سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: تنها نگرانی ما برای شرکت در مسابقات جهانی عدم حضور در تورنمنت‌های تدارکاتی مناسب برای آماده‌سازی بهتر آزادکاران بود.

رضایی: سعی می‌کنیم از نظر کیفیت مدالی نیز نتایج بهتری کسب کنیم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، علیرضا رضایی درباره شرایط آزادکاران برای حضور در مسابقات امیدهای جهان گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های بنی‌تمیم و مساعدت وزارت ورزش مشکلات ارزی حل شد، اردوهای خوبی را هم پشت سر گذاشتیم و تمام بچه‌ها زحمت کشیدند. تنها نگرانی ما بابت عدم حضور در تورنمنت‌های تدارکاتی است هر چند که سعی کردیم با شبیه‌سازی تمرینات و کار کردن روی مسائل روحی و روانی این کمبود را برطرف کنیم.

 سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید ادامه داد:‌ خوشبختانه اردوها به خوبی برگزار شد و سعی کردیم بهترین شرایط را فراهم کنیم، هیچ‌کدام از بچه‌ها کم‌فروشی نکردند و تلاش‌های خوبی انجام داده‌اند که امیدواریم بتوانند مزد زحماتشان را روز مسابقه بگیرند.

تیم ملی کشتی آزاد امید ایران سال قبل با کسب یک مدال طلا (گُلیج) و ۲ مدال برنز (امامی و طاهری) با عنوان هشتمی جهان به کار خود در این رقابت‌ها پایان داده بود، رضایی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند نسبت به سال قبل چه نتیجه‌ای بگیریم، گفت: سال گذشته می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم،‌ اما متأسفانه فرصت زیادی نداشتیم و تنها ۲۰ روز تمرین کردیم. امسال زمان مناسبی در اختیار داشتیم، اما اگر می‌توانستیم در چند تورنمنت شرکت کنیم با شرایط ایده‌آلی عازم رقابت‌ها می‌شدیم، اما سعی کردیم با شبیه‌سازی تمرینات، این مشکل را هم برطرف کنیم. 

رضایی تصریح کرد:‌ نسبت به سال گذشته کشتی‌های بهتری خواهیم گرفت و سعی می‌کنیم از نظر کیفیت مدالی نیز نتایج بهتری کسب کنیم. مسابقات امیدها رقابت مهمی است که هر کشتی‌گیری بتواند در این رده کارنامه قابل قبولی از خود برجای بگذارد و با دست پر راهی بزرگسالان شود می‌تواند خود را به عنوان یک مدعی معرفی کند و این پیام را برای سایر مدعیان داشته باشد. 

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید درباره تغییرات در فدراسیون کشتی گفت: خادم در این سال‌ها زحمت زیادی برای کشتی کشید، اما باید نقدها کمی منصفانه‌تر باشد و نقاط مثبت هم دیده شود. بدون شک اشکالاتی هم وجود داشت، اما مهم این است که از اشتباهات درس بگیریم تا بتوانیم در آینده با موفقیت بیشتری گام برداریم. 

به گزارش فارس، رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان ماه جاری در سالن پلی والنت هال شهر بخارست پایتخت کشور رومانی برگزار می‌شود که ترکیب تیم ملی ایران به شرح زیر است:

وزن ۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک

وزن ۶۱ کیلوگرم: ایمان صادقی

وزن ۶۵ کیلوگرم: مرتضی قیاسی

وزن ۷۰ کیلوگرم: نیما اشقاقی

وزن ۷۴ کیلوگرم: نوید زنگنه

وزن ۷۹ کیلوگرم: مجتبی اصغری

وزن ۸۶ کیلوگرم: کامران قاسمپور

وزن ۹۲ کیلوگرم: حسین شهبازی

وزن ۹۷ کیلوگرم: علی شعبانی

وزن ۱۲۵ کیلوگرم: امین طاهری

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.