البرز- محمود پایکاری از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای نصب تجهیزات شهری خبرداد و گفت: در این راستا بزودی عملیات جانمایی تابلوهای شهری و علائم راهنمایی و رانندگی در سطح شهر جدید هشتگرد آغاز خواهد شد.

احتمال بهره‌برداری قطار کرج به هشتگرد تا پایان سال

محمود پایکاری رئیس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: مقرر شده تا نمادها و تابلوهای جدید در سطح شهر جدید هشتگرد جانمایی شود که ماحصل آن زیبایی وخوانا تر شدن شهر خواهد بود.

وی با اشاره به حمایت دولت در خصوص راه اندازی قطار کرج به هشتگرد گفت: پیش تر خرداد ماه سال آینده را برای راه اندازی این مسیر اعلام کرده بودیم این در حالی است که باتوجه به حمایت دولت این عملیات می تواند تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد ضمن اعلام خرسندی از عملکرد شهرداری در خصوص فاضلاب رها شده در خیابان سرزمین گفت: در سفر مدیرکل آبفا به شهر جدید هشتگرد رایزنی های خوبی انجام شد که سرآمد آن ها پیگیری فاضلاب رها شده در خیابان سرزمین بود که مقرر شد تا به تصفیه خانه پمپاژ شود.

پایکاری در پایان تصریح کرد: خوشبختانه باتوجه به تعاملی که میان مدیران شهری در شهر جدید هشتگرد وجود دارد می توانیم این نوید را به شهروندان دهیم که تا پایان سال جاری می توانند شاهد توسعه شهر جدید در حوزه های مختلف باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.