در فاصله بیش از هشت ساعت مانده به آغاز بازی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، ازدحام تماشاگران در اطراف ورزشگاه آزادی، تردد برای مردمی که قصد ندارند بازی را ببینند را سخت کرده است.

ترافیک سنگین در خیابان های منتهی به ورزشگاه آزادی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۸:۳۰ امروز بین تیم های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. این دیدار در حالی تکلیف تیم قهرمان را مشخص خواهد کرد که سرخپوشان بازی رفت را دو بر صفر به حریف واگذار کرده اند.

حاشیه های پیش از شروع این بازی را در زیر می خوانید:

* حضور انبوه هواداران پرسپولیس از ساعات اولیه صبح باعث ترافیک سنگین در خیابان های منتهی به ورزشگاه آزادی شده است.

*  در حالی که مسئولان  AFCهنوز اجازه ورود هواداران به ورزشگاه را نداده اند، بسیاری از تماشاگران پرسپولیس در اطراف ورزشگاه چادر زده اند.

*  گفتگوی میدانی خبرنگار با چند تن از هواداران پرسپولیس بیانگر ترافیک عجیب در اتوبان تهران-کرج است که به دلیل سیل جمعیت برای تماشای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به وجود آمده است.

* نیروی انتظامی حضور گسترده ای در اطراف ورزشگاه دارد. آنها سعی دارند اتومبیل هایی که قصد ورود به پارکینگ ورزشگاه را دارند راهنمایی کرده تا کمترین مشکل را به وجود آورند اما حضور انبوه هواداران باعث ایجاد مشکلاتی شده است.

* ناظران AFC حوالی ساعت ۹:۳۰ صبح امروز بازدید میدانی مختصری از ورزشگاه آزادی داشتند.

* با وجود اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس عنوان کرده بودند کلیه بلیت ها به صورت اینترنتی فروخته شده است اما بازار سیاه این بلیت ها در اطراف ورزشگاه به چشم می خورد. بلیت هایی که روی آنها غیرقابل فروش درج شده است اما در بازار سیاه حدود ۲۵۰ هزار تومان داد و ستد می شود.

* مأموران نیروی انتظامی قصد داشتند محوطه روبروی درب غربی ورزشگاه آزادی را از حضور هواداران تخلیه کنند اما سیل جمعیت مانع از انجام این کار شد.

* دستفروشان همیشگی ورزشگاه آزادی بساط خود را تا نزدیکی های اتوبان تهران-کرج پهن کردند که در نوع خود جالب توجه است.

* برخی از خیابان های فرعی منتهی به ورزشگاه آزادی توسط نیروی انتظامی بسته شده است که این موضوع باعث ناراحتی ساکنان این محلات شده است.

ازدحام پشت درهای ورزشگاه آزادی درحالی صورت گرفته است که با تعبیه گیت های جدید ورود تماشاگران به صورت تک به تک ممکن است خطراتی برای آنها ایجاد شود. در صورت ورود با فاصله زمانی مناسب خطری تماشاگران را تهدید نخواهد کرد اما اگر هجومی از سوی آنها صورت بگیرد احتمال هر اتفاق بدی را باید داد. 

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.