مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی از بهره‌مندی حدود ۲۶ هزار بیمار از خدمات پزشکی رایگان این مؤسسه به زائران و مجاوران عزادار حرم مطهر رضوی از ۱۵ تا ۱۸ آبان ۱۳۹۷ خبر داد.

بهره‌مندی ۲۶۰۰۰ بیمار از خدمات پزشکی رایگان مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین ناصر سرگلزایی مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت‌: ۲۵ هزار و ۸۱۰ بیمار زائر و مجاور حرم مطهر رضوی، از بعد از ظهر سه‌شنبه ۱۵ آبان تا بعد از ظهر جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷، از خدمات بخش‌های پرستاری و پزشکان عمومی دارالشفاء امام رضا(ع) و پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی این آستان مقدس به ‌صورت رایگان بهره‌مند شدند.
وی گفت: ۱۰ هزار و ۴۱۰ بیمار و ۱۵ هزار و ۴۰۰ بیمار به ترتیب از خدمات ویزیت پزشکان عمومی و خدمات پرستاری مانند سرم‌تراپی، تزریقات، نوار قلب، کنترل فشار خون، پانسمان و اورژانس مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی در این مدت استفاده کردند.
سرگلزایی به اعزام شش بیمار اورژانسی توسط آمبولانس‌های مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی برای دریافت خدمات تکمیلی پزشکی در این مدت به بیمارستان‌های سطح شهر مشهد اشاره و ادامه داد: در مجموع ۳۵ پزشک و ۴۷ پرستار به منظور ارائه خدمات رایگان ایام پایانی ماه صفر با این مؤسسه درمانی در پرتوی بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) همکاری کردند.
وی با تأکید بر اینکه پایگاه‌های ثابت و موقت فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی در ایام پایانی ماه صفر با آمادگی کامل پذیرای عزاداران این آستان مقدس بودند، افزود: خادم‌یاران سلامت رضوی نیز اعم از پزشک و پرستار در ارائه این خدمات رایگان به‌ویژه خدمات‌رسانی در مرکز فوریت‌های پزشکی صحن هدایت حرم مطهر با مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی مشارکت کردند.

*خدمات‌رسانی به ۲۷۳۲ زائر پیاده
مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با بیان اینکه به همت این مؤسسه و همراهی اداره دربانان آستان قدس رضوی، از زائران پیاده ایام پایانی ماه صفر در موکب ۴۰ کیلومتری جاده سرخس میزبانی شد، گفت: دو هزار و ۷۳۲ نفر از خدمات ویزیت پزشک و خدمات پرستاری خادم‌یاران سلامت رضوی اعزامی از دارالشفاء امام(ع)، از یکشنبه ۱۳ آبان تا بعد از ظهر چهارشنبه ۱۶ آبان سال جاری به ‌صورت رایگان در این موکب‌ بهره‌مند شدند.
وی با اشاره به اینکه خادم‌یاران سلامت رضوی اعزامی از دارالشفاء امام(ع) در ارائه خدمات پزشکی به زائران پیاده حرم مطهر رضوی ایام پایانی ماه صفر در موکب جاده‌ قوچان- مشهد، موکب جاده نیشابور-سه‌راه ده‌غیبی و حسینیه علی اکبر نیز همکاری داشتند، افزود: همچنین مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی در تهیه اقلام دارویی موکب جاده‌ سرخس، موکب جاده نیشابور- سه‌راه ده غیبی و حسینیه علی اکبر ویژه زائران پیاده مشارکت داشت.

منبع: آستان نیوز

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.