گیلان- در راستای اجرای مصوبه هیئت وزیران و پس از ایجاد زیر ساختهای لازم نفتگاز یورو ۴ و ۵ در جایگاههای منتخب استان گیلان توزیع شد.

 استمرار عرضه نفتگاز آزاد در ۱۸ جایگاه استان گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شرکت نفتی گیلان، علی فخاری راد ،معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان، گفت: از ابتدای مهر ماه توزیع نفتگاز یورو ۴  در سه باب از جایگاههای استان گیلان در شهرهای رشت (افرا) ، رودبار ( افرند ) و رضوانشهر ( حمدا...زاده ) انجام شد و همچنین توزیع نفتگاز یورو ۵  نیز از  ۲۵ مهر ماه  آغاز شد.

وی با بیان اینکه گوگرد و آلاینده های زیست محیطی نفتگاز یورو ۴ و ۵ از نفتگاز معمولی به مراتب کمتر است ؛ توزیع این فرآورده را در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی عنوان کرد .

فخاری راد همچنین از استمرار عرضه نفتگاز آزاد در ۱۸ جایگاه استان گیلان  خبر داد و گفت : «خودروهای ترانزیتی نفتگازسوز می توانند با مراجعه به جایگاههای مذکور نسبت به سوختگیری اقدام کنند  .» 

عمویی، یکی از مسئولین سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان ضمن تقدیر از خدمات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درتوزیع به موقع سوخت به ناوگان حمل و نقل، آمادگی همه جانبه سازمان متبوع را برای همکاری بیشتر اعلام کرد .

گفتنی است در همین راستا جلسه ای با حضور مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان صبح روز شنبه مورخ ۹۷/۸/۱۲ در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.