سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی اردبیل گفت: قطعا برای فدراسیون کشتی موضوع جالبی نخواهد بود مسابقه‌ای که با پیشنهاد ایران به اتحادیه جهانی، استارت زده شده است، امسال برگزار نشود.

رنگرز: برای جام باشگاه‌های جهان احتمالا تیم را تقویت خواهیم کرد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حسن رنگرز در مورد قهرمانی تیمش در فینال لیگ کشتی فرنگی اظهار داشت: از اینکه با تلاش مجموعه بیمه رازی، از مدیریت و کادر سرپرستی گرفته تا کشتی گیران و کادرفنی توانستیم چهارمین عنوان قهرمانی تیم بیمه رازی را در لیگ برتر کسب کنیم، خوشحالیم و امیدوار هستیم که هر چه زودتر فدراسیون کشتی مقدمات برگزاری لیگ جهانی را فراهم کند.

وی ادامه داد: تاریخ مسابقات که از قبل اعلام شده 29 و 30 آذر خواهد بود و قرار است اردبیل میزبان باشد. ما هم از روز شنبه بررسی‌های فنی خود را برای شرکت در این رقابت‌ها انجام خواهیم داد و جلسه کارشناسی نیز برگزار می‌شود. سرمایه‌های فنی ما مشتمل بر همین نفراتی است که در اختیار داشتیم اما برای جام باشگاه‌های جهان احتمالا تیم را تقویت خواهیم کرد.

رنگرز در پاسخ به این سوال که آیا بیمه رازی حامی مالی مسابقات لیگ جهانی است یا نه، تاکید کرد: سال گذشته بیمه رازی در خصوص برگزاری مسابقات به فدراسیون کمک مالی کرد اما امسال در کشتی فرنگی تصمیم بر این شد که استانداری اردبیل و مجموعه کشتی این استان که تقاضای میزبانی داده بودند، در خصوص میزبانی از مسابقات با فدراسیون همکاری کنند.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی افزود: با این کیفیتی که لیگ برتر برگزار شد حالا همه نگاه‌ها معطوف به لیگ جهانی است که چطور برگزار می‌شود. قطعا برای فدراسیون کشتی هم موضوع جالبی نخواهد بود که مسابقه ای که با ایده و پیشنهاد ایران به اتحادیه جهانی، استارت زده شده است، امسال برگزار نشود.

وی در مورد غیبت 2 کشتی گیر خارجی بیمه رازی در مرحله پایانی لیگ و همچنین چگونگی همکاری با آنها در لیگ جهانی گفت: با 4 خارجی صحبت کرده بودیم اما رومن ولاسوف به دلیل مصدومیت به ایران نیامد و سورکوف نیز که قهرمان جهان شده بود به این دلیل که باید در مراسم تجلیلِ رئیس جمهوری کشورشان از قهرمانان جهان شرکت می‌کرد نتوانست به ایران بیاید اما ما آدام کوراک و الدار عزیزلی را در ترکیب مان داشتیم. در خصوص لیگ جهانی نیز امکان استفاده از 3 کشتی گیر خارجی را داریم و براساس نیازمان و همچنین ترکیب حریفان، از کشتی گیر خارجی استفاده خواهیم کرد.

حسن رنگرز در مورد انتخاب حمید بنی‌تمیم به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی تصریح کرد: با توجه به ماده 12 اساسنامه فدراسیون های ورزشی، در صورت غیبت رئیس به هر دلیلی، نایب رئیس مسئولیت سرپرستی فدراسیون را عهده دار می شود. انصافا او در این مدت تلاش ارزشمندی را در بدنه فدراسیون کشتی داشت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.