البرز- میثم پورکریمان گفت: استان البرز از ۱۵ بهمن ماه سال جاری میزبان رقابت های بین المللی بدمینتون جام فجر خواهد بود.

البرز بهمن ماه میزبان مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر

میثم پورکریمان رییس هیئت بدمینتون استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار کرد: مسابقات بین المللی جام فجر با حضور بیش از یکصد بدمینتون باز از ایران و کشورهای خارجی از ۱۵ بهمن ماه به میزبانی سالن انقلاب کرج برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات به مدت ۳ روز و در دو بخش بانوان وآقایان برگزار می شود و با اعلام فدراسیون جهانی امتیاز آن در کسب سهمیه المپیک نیز لحاظ خواهد شد لذا پیش بینی می شود استقبال خوبی از این دوره به عمل آید.

پورکریمان با بیان اینکه ۲۵ هزار دلار جوایز برای برترین های این مسابقات در نظر گرفته شده است گفت: در تلاشیم ارز مورد نظر این مسابقات را از طریق رایزنی فدراسیون بدمینتون با وزارت ورزش و با قیمتی مناسب تامین کنیم.

رییس هیئت بدمینتون استان البرز از حضور برترین های قاره آسیا به خصوص ورزشکاران جنوب شرق آسیا از این مسابقات خبرداد و گفت: در کنارحضور تیم ملی کشورمان در این مسابقات بین ۸ تا ۱۰ بدمینتون باز البرزی نیز در مسابقات حضور خواهند داشت.

وی از برگزاری نشست های هماهنگی برای میزبانی هر چه بهتر این مسابقات خبرداد وگفت: تلاش می‌کنیم شرایط اسکان و پذیرایی از تیم ها در سطح مناسب و قابل قبولی رقم بخورد و البرز میزبان خوبی لقب بگیرد.

پورکریمان در پایان از برگزاری مسابقات نخبگان دختر کشور در این استان خبرداد و گفت: قرار است ۲۵۰ چهره مستعد کشور در بدمینتون در آذرماه سال جاری در کرج با یکدیگر به رقابت بپردازند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.