تیم فوتبال بایرن مونیخ که در دیدار حساس مقابل دورتموند شکست خورد باید فصل را تمام شده بداند و بعید است بتواند قهرمان بوندسلیگا شود.

بایرن مونیخ این فصل بوندس لیگا را فتح نخواهند کرد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال بایرن مونیخ توانسته به ۶ قهرمانی متوالی در لیگ آلمان برسد. آخرین تیمی که به سلطه او در لیگ پایان داده بود دورتموند بود که در فصل ۱۲-۲۰۱۱ قهرمان شده بود. یوپ هاینکس، پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی همه مربیانی بودند که توانستند با قهرمانی این تیم را ترک کنند.

فصل گذشته یوپ هاینکس سرمربی این تیم بود و توانست این تیم را دوباره قهرمان کند. اما بعد از کنار رفتن او نیکو کواچ روی کار آمد و این چرخه را به هم زد. آخرین نتیجه ضعیف او در «در کلاسیکر» روز شنبه بود که تیمش ۳ بر ۲ مقابل دورتموند، رقیب دیرینه شکست خورد.

اما با توجه به این که دورتموند پیش از این بازی هم در جدول رده‌بندی از بایرن بالاتر بود، حالا فاصله دو تیم به ۷ امتیاز رسیده است. طبق آمار بایرن هرگز در لیگی که این مقدار با صدرنشین فاصله داشته نتوانسته قهرمان شود و شاید این فصل هم بتوانیم بگوییم خبری از قهرمانی برای باواریایی‌ها نیست.

تیم کواچ از ۷ بازی اخیر در بوندسلیگا تنها ۸ امتیاز به دست آورده است و بعید به نظر می‌رسد کواچ بتواند در این تیم تا آخر فصل دوام بیاورد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.