رئیس آموزش و پرورش بردسکن از تصادف یک دستگاه وانت پیکان با تعدادی از دانش‌آموزان خبر داد.

تصادف یک دستگاه وانت پیکان با چند دانش‌آموز در بردسکن

 

به گزارش قدس آنلاین ، غلامحسین غفوری  گفت: متاسفانه در ساعت 13 امروز 20 آبان‌ماه پس از تعطیلی مدارس تعدادی از دانش‌آموزان توسط یک دستگاه خودروی وانت پیکان در فاصله 80 متری مدرسه زیر گرفته می‌شوند.


وی افزود: این حادثه در خیابان 13 آبان به وقوع پیوست و 4 دانش‌آموز که در حال تردد بودند، مصدوم شدند حتی به دلیل سرعت بالا، خودرو با تعدادی از درختان بلوار نیز برخورد می‌کند و موجب شکست درختان می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش بردسکن عنوان کرد: پس از وقوع حادثه بلافاصله کسبه محل با اورژانس تماس می‌گیرند که به دلیل وخیم بودن حال دانش‌آموزان و نبود بخش ای‌سی‌یو در بیمارستان بردسکن سریعا با پیگیری‌های فرماندار شهرستان این افراد به بیمارستان‌های نیشابور و سبزوار اعزام می‌شوند.

وی افزود: با هماهنگی ستاد بحران بلافاصله دو بالگرد اورژانس به منطقه اعزام و دو دانش‌آموز به بیمارستان سبزوار و دو دانش آموز دیگر در بیمارستان نیشابور بستری شدند و با پیگیری‌هایی که تا این لحظه داشته‌ام متاسفانه وضعیت دانش‌آموزان خوب نیست.

غفوری گفت: دانش‌آموزان از مدرسه ابتدایی پسرانه حاج مومن هستند، دو نفر از دانش‌آموزان در مقطع چهارم و دو نفر در مقطع پنجم مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه نیاز است در این منطقه سرعتکاه نصب و خط‌کشی عابر پیاده انجام شود، افزود: در جلسات شورای ترافیک اعلام کرده‌ایم که برای عبور دانش آموزان باید در مقابل مدارس علائم خطر نصب و خط‌کشی عابر پیاده اجرا شود.

رئیس آموزش و پرورش بردسکن بیان کرد: تاکنون برای تعدادی از مدارس انجام شده و نیاز است برای سایر مدارس نیز صورت گیرد.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.