بعد از انتخاب دکتر صداقتی به عنوان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مه ولات که از پس جنجال‌های زیادی سرانجام این انتصاب صورت گرفت افراد مختلفی جبهه‌گیری‌هایی در این خصوص داشتند.

واکنش مدیرکل آموزش و پرورش به حواشی یک انتصاب

از قشرهای مختلف فرهنگیان این شهرستان گرفته تا فرماندار و نماینده مردم در مجلس هر کدام به نوعی مخالفتشان را با این انتصاب ابراز داشتند. رنجبر فرماندار این شهرستان در مصاحبه‌ای به صراحت گفته بود انتخاب و انتصاب مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان مه‌ولات بدون هماهنگی با وی و بقیه افراد انجام شده است. او حتی در لفافه گلایه مندی‌اش از این اقدام اداره کل آموزش و پرورش را به نوعی اعلام نموده بود.

جبهه گیری‌های سعید باستانی، نماینده مردم تربت حیدریه و مه ولات در مجلس نیز در نوع خودش قابل توجه بود که نشان از مخالفت او با این انتصاب داشت. اظهار نظرهایی که از سوی این افراد می‌شد در کنار جنجال‌هایی که بعضاً به راه افتاده بود باعث شد تا تنور شایعات در مورد ادامه حضور صداقتی بر مسند ریاست اداره آموزش و پرورش مه ولات یا کنار گذاشته شدن او هر روز داغ‌تر و داغ‌تر شود.

در جهت شفاف سازی این موضوعات و اینکه شایعات موجود چقدر با واقعیت همخوانی دارد به سراغ دکتر قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی رفتیم تا وی به عنوان مدیر ارشد این اداره نظرش را به صراحت اعلام نماید.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه همه آنچه که در فرایند انتخاب رئیس اداره آموزش و پرورش مه ولات صورت گرفته است با هماهنگی فرماندار این شهرستان بوده است، گفت: حتی آقای صداقتی چند روز قبل از معرفی شدنش در دفتر کار آقای رنجبر حاضر شدند و با هم جلسه‌ای داشتند نظر فرماندار هم در این خصوص مثبت بوده و مشکلی با این انتخاب وجود نداشته است حتی یکی دو روز بعد از آن جلسه من آقای رنجبر را در حاشیه شورای اداری استان دیدم و با هم در مورد روز و چگونگی معارفه آقای صداقتی صحبت کردیم که آقای رنجبر گفت؛ فعلاً قرار است برای فرمانداری از تهران میهمانانی بیاید و مراسم معارفه بماند برای بعد از رفتن میهمانان.

پس با این حساب آنچه که گفته می‌شود اداره کل با آقایان هماهنگ نبوده در این مورد به واقع درست نیست. دکتر خدابنده همچنین درباره اینکه چرا با وجود این همه نیروی خوب و متخصص بومی رئیس جدید از شهرستان مه‌ولات انتخاب نشده است، اظهار داشت: قبل از انتخاب آقای صداقتی حدود ۸ نفر از طرف آقایان به ما معرفی شد که هر کدام را می‌خواستیم معرفی کنیم یا شرایطش را نداشتند یا اینکه جبهه گیری هایی از سوی طیف‌های مختلف مخالف و موافق می‌شد که امکان اینکه ما نیروی بومی را انتخاب کنیم عملاً از بین برده بود.

وی ادامه داد: حتی ما با فرماندار برای روز معارفه هم صحبت کردیم که آقای رنجبر گفت مسابقه دوچرخه‌سواری هست احتمالاً نباشم من هم گفتم عیبی ندارد با توجه به اتفاقاتی که قبل از معارفه آقای عسکری در فرمانداری افتاد جلسه معارفه در همان اداره آموزش وپرورش مه ولات برگزار شود شاید بهتر باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود با فشارهایی که از سوی افراد مختلف به اداره کل وارد می‌شود احتمال اینکه دکتر صداقتی از سمتش برداشته شود، گفت: به هیچ عنوان اینچنین اتفاقی نخواهد افتاد و آقای صداقتی در سمتی که برایش انتخاب شده است باقی خواهد ماند؛ این شایعات از سوی افرادی مطرح می‌شود که نه من را قبول دارند، نه فرماندار و نه نماینده مردم مه ولات را.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.