البرز- سید حمید یعقوبی گفت: ساماندهی دستفروشان به جای جمع آوری آنها مهمترین دغدغه مدیریت شهری فردیس بوده است.

ساماندهی دستفروشان در فردیس با موفقیت اجرا شد/رضایت شهروندان و کسبه از اجرای طرح

به گزارش قدس آنلاین، سید حمید یعقوبی رئیس شورای اسلامی شهر فردیس عصر یکشنبه و در حاشیه بازدید از وضعیت پیاده راه های بلوار شهدای فردیس و ساماندهی دستفروشان، در جمع خبرنگارن با اشاره به رضایتمندی شهروندان از اجرای طرح ساماندهی دستفروشان فردیس، اظهار کرد: برای اجرای این طرح اقدامات بسیاری توسط مدیریت شهری انجام شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ساماندهی دستفروشان به جای جمع آوری آنها از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری فردیس بوده است، تاکید کرد: با توجه به اینکه دستفروشی تنها منبع درآمدی برخی از دستفروشان است، مدیریت شهری در راستای ساماندهی این قشر آسیب پذیر اقدام کرد.

 رئیس شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به ایجاد ۲۳۰ غرفه در بازارچه ساماندهی دستفروشان فردیس، عنوان کرد: مدیریت شهری فردیس برنامه های مختلفی برای توسعه و پیشرفت شهر دارد که برخی از این برنامه ها مانند اجرای پروژه های بزرگ عمرانی زمانبر خواهد بود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در راستای رسیدگی و تحقق مطالبات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیست، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح ساماندهی دستفروشان شاهد رضایتمندی شهروندان، کسبه و حتی دستفروشان بوده ایم و این مهم نشان از موفقیت آمیز بودن این طرح دارد.

یعقوبی با اشاره به فصول بارش های آسمانی، تصریح کرد: سرمای هوا و بارندگی پیش از این از فعالیت دستفروشان ممانعت می کرد اما با توجه به اینکه بازارچه ساماندهی سرپوشیده است، دستفروشان با این مشکل مواجه نیستند.

وی نداشتن فروش را یکی از دغدغه های دستفروشان حاضر در بازارچه ساماندهی اعلام کرد و افزود: با اطلاع رسانی آغاز فعالیت این بازارچه، شاهد مراجعه شهروندان به بازارچه ساماندهی هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.