معاون حمل و نقل شهرداری مشهدمقدس گفت: رکورد جابه‌جایی مسافر با خطوط قطارشهری مشهد شکسته شد.

رکورد جابه‌جایی مسافر با خطوط قطارشهری مشهد شکسته شد

به گزارش قدس آنلاین، وحید برکچی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر مشهد اظهار داشت: ۱۰۳ اتوبوس و ۲۴۳ نفر راننده و تدارکات در همایش اربعین به زائران کربلا در ۱۱۰ کیلومتر مسیر خدمت‌رسانی کردیم.  

معاون حمل و نقل شهردار مشهد افزود: افزایش ناوگان خدماتی در بافت ثامن و در ایام پایان سفر از ۲۰۰ به ۳۵۰ دستگاه و ۷۰ دستگاه در ساعات بامدادی از دیگر خدمات این ایام بود.

برکچی تصریح کرد: خدمت‌رسانی به زائران پیاده در مسیر مشهد در تمام محورهای برون شهری منتهی به مشهد با ۲۷۸ دستگاه اتوبوس، انتقال زائران پس از پایان مراسم سوگواری به شهرهای مجاور نیز در این ایام صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه رکورد جابه‌جایی مسافر با خطوط قطارشهری مشهد در سه روز پایانی سفر بیش ۵۷۰ هزار نفر و ۲۱۰ هزار نفر در یک روز شکسته شد اظهار داشت: با افزایش تعداد ناوگان تاکسی در بافت پیرامون حرم رضوی به ۱۰۰۰ دستگاه بعلاوه ۱۰۰ دستگاه ون و ۷۰ دستگاه تاکسی صلواتی در ایام پایانی صفر مسافران را پوشش دادیم.

برکچی بیان کرد: در روزهای آخر ماه صفر ۴۶۰۰۰ اتوبوس در پایانه‌های مسافربری مشهد تردد کردند. یک میلیون و دویست هزار مسافر در پایانه‌های مشهد ورود خروج داشتند که نسبت به سال قبل ۴ درصد افزایش داشته است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.