همدان -مهدی دهقان نیر گفت :شبکه های همدان و جام جم مراسم چهلمین اجلاس گردشگری جهانی را به میزبانی همدان با زبان انگلیسی پوشش تصویری داده و زنده پخش می کند.

مراسم اجلاس گردشگری جهانی را شبکه جام جم پخش می‌کند
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مهدی دهقان‌نیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان برگزاری   اجلاس گردشگری جهانی را فرصت مناسبی برای معرفی همدان و در عرصه ملی و بین‌المللی عنوان و اظهار داشت: چون مراسم آغازین این رویداد ملی و بین‌الملی به زبان انگلیسی پوشش تصویری زنده دارد، امکان پخش آن از شبکه‌های دیگر نیست و فقط بخش های از آن پخش خواهد شد؛ بقیه رسانه‌ها هم برنامه‌سازی دراین حوزه را در دستور کار دارند به همراه برنامه اصلی آن را پوشش خواهند داد.
وی از اثری گذاری این رویداد در ۲ بخش ملی و بین‌المللی سخن گفت و افزود: این اجلاس در شرایطی در استان برگزار می‌شود که سخت‌ترین تحریم‌ها علیه کشور توسط دنیای استکبار شکل گرفته است.
دهقان با بیان اینکه برخی از کشورها تصور می‌کنند در تحریم‌ها شرایط خاصی بر کشور حاکم شده و ارتباط ما با دنیای خارج قطع است در صورتی که این دیدگاه کاملاً اشتباه است، خاطرنشان کرد: فردا دبیرکل جدید سازمان جهانی جهانگردی در نخستین سفر خارجی خود پس از قبول این مسئولیت به همراه ۷۰ میهمان خارجی از ۳۰ کشور جهان به همدان سفر می‌کند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.