معاون شرکت فرودگاه های کشور گفت:بخش ناوبری فرودگاه های کشور نیاز خاصی به تجهیزات خارجی ندارد و تحریم های جدید مشکلی در این حوزه ایجاد نمی کند.

افزایش قیمت بلیط هواپیما مقطعی است/فرودگاه سبزوار نیازمند افزایش پرواز است

به گزارش قدس آنلاین، غلامحسین باقریان معاون عملیات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در نشست بررسی مشکلات فرودگاه سبزوار گفت: افزایش قیمت بلیط هواپیما  مقطعی است و با توجه به بهبود شرایط و نیاز کشور، مسافرت های هوایی رونق می یابد.

وی افزود: بخش ناوبری فرودگاه های کشور نیاز خاصی به تجهیزات خارجی ندارد و تحریم های جدید مشکلی در این حوزه ایجاد نمی کند.

معاون شرکت فرودگاه های کشور گفت: پس از توافق برجام خرید تجهیزات ناوبری و بخش فرودگاهی انجام شد. ماشین های ایمنی زمینی، رادار و تجهیزات ایمنی ناوبری بعد از توافق برجام خریداری شد  و هم اکنون کمبودی در این حوزه وجود ندارد.

باقریان افزود: برای افزایش عبور و مرور تغییراتی در پایانه فرودگاه سبزوار داده می شود تا ظرفیت خدمات دهی بیشتر به مسافران فراهم آید.

وی تصریح کرد:فرودگاه سبزوار نیازمند افزایش پروازها است و افزایش پروازهای این فرودگاه با همکاری شرکت فرودگاه‌ها، پیگیری نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی و شرکت‌های هواپیمایی انجام می‌شود.

معاون فرودگاه های کشور گفت:یکی از مهم‌ترین مباحث توسعه پروازها در فرودگاه سبزوار موضوع مسافر است و شرکت‌های هواپیمایی در صورتی تعهد برای برقرار پرواز دارند که هزینه‌های پرواز از سوی مسافران جبران شود.

باقریان افزود:تداوم پروازهای فرودگاه سبزوار نیازمند بازاریابی خوب در این شهرستان است و امیدوارم با افزایش پروازهای این فرودگاه، مردم از خدمات فرودگاهی بهره‌مند شوند.
منبع:باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.