استاندار خراسان رضوی گفت: خانه و زندگی من در تهران است لذا از مشهد می روم ولی به زیارت مرقد علی موسی الرضا(ع) هر ماه خواهم آمد.

بازنشسته می‌شوم اما همچنان در خدمت نظام خواهم بود
 به گزارش قدس آنلاین ، علیرضا رشیدیان امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست شبکه جامع دانشگاه‌های و مراکز علمی خراسان رضوی که به منظور تقدیر از زحمات وی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اگرچه که بازنشسته می‌شوم اما همچنان در خدمت نظام و انقلاب خواهم بود، اما نه به عنوان استاندار، امیدواریم مردم عزیزمان در طول این مدت کوتاهی‌ها و کاستی‌ها را بر ما ببخشند.
استاندار خراسان رضوی افزود: بازنشستگی به معنای تعطیلی رسالت انسانی، دینی، اجتماعی و انقلابی نیست و ما همچنان در خدمت ملت خواهیم بود فقط جایمان را عوض می‌کنیم، همه ما باید احترام به قانون منع به کارگیری بازنشستگان را رعایت کنیم زیرا احترام به آن دلیل شرعی دارد و امیدواریم جزو عمل کنندگان به قانون باشیم.
 وی افزود: من از ابتدای خدمتم در خراسان رضوی با مشارکت استانداران پیشین و اساتید 40 هدف را در حوزه‌های مختلف مشخص کردیم و در حین کار اهداف جدیدی نیز تعیین شد که اکنون می‌توان گفت هیچکدام را بی عمل نگذاشتیم و تمام مسئولان استان تلاش خود را کردند و توانستیم در اشتغال رتبه اول و در حوزه پژوهش رتبه‌های مطلوبی را کسب کنیم.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه آن چیزی که در انحرافات تاریخ بشریت شاهد هستیم ناشی از حرکت اشتباه و نگاه وارونه به حوزه دینی و مذهبی است، تاکید کرد: اگر کسی در امورش خدا و پیامبررا  نبیند و برعکس امر آن‌ها حرکت کند، مسیرش به زوال و گمراهی می‌انجامد.
رشیدیان اضافه کرد: انقلاب اسلامی با شعار کار برای خدا به میدان آمد و آن چیزی که نظام واقعا برای ملت آورد، خدمت عاشقانه و صادقانه به مردم بود. شهدای بزرگوار رجایی، بهشتی و شریعتی سیره اصیل انقلاب یعنی صداقت و تلاش برای اعتلای و ‌پیشرفت ملک و ملت را در خود داشتند اما ما باید همیشه مراقب باشیم سرچشمه های اصیل انقلاب را گم نکنیم. 
وی با اشاره به اینکه ما باید از تاریخ و ‌گذشتگانمان درس بگیریم، خاطرنشان کرد: ما همواره در انجام امور اجرایی درگیر یک‌ مبارزه سنگین هستیم نه تنها از دشمنان خارجی ضربه می خوریم بلکه از دوستان نزدیک نیزضربه می خوریم.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.