همدان- زوراب پلولیکاشویلی گفت: با بیان اینکه ایران یکی از کشورهای فعال در اجلاس جهانی گردشگری است، گفت: آینده درخشانی برای گردشگری ایران در جهان متصور هستم.

آینده درخشان ایران و همدان در گردشگری

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، زوراب پلولیکا شویلی دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در مراسم آغازین چهلمین اجلاس اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری در همدان با عنوان شادمانی خود از مهمان‌نوازی همدانی‌ها و حضورش در همدان ایران را یکی از کشورهای فعال در اجلاس جهانی گردشگری نام برد و اظهار داشت: برگزاری این برنامه جهانی و حضورم در همدان زمینه برقراری ارتباط بین المللی ایران و همدان را در حوزه گردشگری فراهم می کند و ایران اسلامی مهم‌ترین مقصد گردشگری است.

وی این اجلاس را فرصتی برای دیدار اعضای این سازمان جهانی برشمرد و افزود: در این دیدار و تعامل بین‌المللی فرصت‌ها و تجربه‌های کسب شده هر عضو سازمان منتقل شده  و کشور های دیگر هم می توانند از این تجربیات برای توسعه گردشگری خود استفاده کنند.

پلولیکا شویلی آینده گردشگری ایران و به خصوص همدان را در جهان درخشان عنوان و اظهار داشت: باید به گردشگری فرهنگی اولویت بیشتری داده شود و از فناوری‌های برتر و مدرن برای توسعه گردشگری استفاده کرد.

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری غار علیصدر را یکی از مهمترین شاخص‌های ارتقا و پیشبرد اهداف گردشگری ایران و همدان بیان و گفت: حفاظت و پاسداری از این داشته طبیعی گردشگری را بسیار ضروری عنوان کرد که ظرفیت مشخصی برای توسعه گردشگری همدان است و سازمان جهانی گردشگری هم برای آن برنامه خاصی دارد. همچنین اکنون در صنعت گردشگری رقابت جدی وجود دارد  و باید برای موفقیت در این رقابت آمادگی لازم را داشت و از آن جا نماند.

صنایع دستی را یکی از نمادهای فرهنگی دانست و با بیان اینکه همدان و به طور کلی ایران در رأس صنایع دستی دنیا قرار دارند، اظهار کرد: بسیار خوشحالم در همدان به عنوان مهد یکی از صنایع دستی ایران حضور داریم که می‌توان با مطالعاتی نسبت به صادرات این صنایع دستی اقدام کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.