همدان - زوراب پلولیکا شویلی از برنامه ریزی برای برگزاری نخستین فستیوال بین المللی صنایع دستی در ایران خبر داد و گفت: برای کمک به ایران در همدان هستیم تا ایران به کشوری قدرتمند در عرصه گردشگری تبدیل شود.

ایران میزبان نخستین جشنواره صنایع دستی جهان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، زوراب پلولیکاشویلی دبیرکل سازمان جهانی گردشگری با اشاره به اینکه راهبردهای گردشگری ایران را می پذیریم اظهار داشت: پیش بینی می کنیم با این روند ایران آینده مناسبی در حوزه گردشگری داشته باشد و در جذب گردشگران موفق عمل کند که نشانه این موفقیت هم ساخت ده ها هتل در ایران است که این کار چندین شغل ایجاد می‌کند.

وی افزود: تمام سرمایه‌گذاری‌ها و تلاش‌هایی که توسط دولت انجام می‌شود کمک می‌کند تا گردشگران بیشتری به ایران وارد شوند.

وی ایجاد اشتغال را یکی از اولویت‌های سازمان جهانی گردشگری عنوان کرد و افزود: امیدواریم ایجاد اشتغال در این صنعت در ایران و استان همدان ادامه دار باشد. مایل هستیم ایران و همدان را به عنوان یک مقصد گردشگری مطمئن و آرام به دنیا معرفی کنیم. مردم ایران فرهنگ غنی دارند  و فرهنگ بومی خاص ایران و همدان به غنای آن افزوده است. اکنون گردشگری بومی و روستایی طالبان زیادی دارد و روز به روز هم به تعداد آنها افزوده می شود. به این دلیل برنامه ای تدوین شده است که کشور ها بتوانند بر اساس آن  برنامه‌ای هستیم گردشگری بومی و روستایی خود را معرفی کنند.

وی درباره تحریم ها هم گفت: بر اساس گفته های معاون رئیس جمهور ایران تحریم موجب قوی تر شدن ایران در هر حوزه شده است پس ما هم مایلیم به ایران و همدان برای تبلیغ گردشگری آن کمک کنیم تا ایران هم به یکی از مقاصد اصلی گردشگری جهان تبدیل شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.