همدان - پروفسور لورنزو کانتونی گفت: گردشگری درآمد فوق العاده ای دارد که تایید آن نگاه به آمار حضور ۳ میلیارد گردشگر در جهان است پس باید به سوی توسعه دانش و فناوری نوین این صنعت قدم برداشت.

سالی ۳ میلیارد گردشگر در جهان سیاحت می‌کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، پروفسور لورنزو کانتونی استاد دانشگاه سوئیس با اشاره به اینکه سازمان جهانی گردشگری محور انتقال نوآوری و فنآوری گردشگری جهان است ، اظهار داشت: برای توسعه گردشگری ۵ محور تعریف و تعیین شده و  بهره مندی از دانش نوین یکی از این محور ها است ک در قالب استفاده از گوشی های هوشمند آمده است و در این حوزه باید فرهنگ عمومی هر کشوری را برای گردشگران بیان وتبیین کرد.

وی با یادآوری این که  سالانه ۳ میلیارد گردشگر از مرزهای ملی جا به جا می شوند،  افزود: گردشگران دوست دارند فضا های متفاوتی را در حوزه گردشگری تجربه کنند تا تجربه سفر برای آنان لذت بخش شود پس باید اطلاعات دقیقی از هر حوزه گردشگری در اختیار آنان قرار داد تا منجر به تبادل افکار در این حوزه شود.

پروفسور لورنزو کانتونی با اشاره به اینکه استفاده از تجربیات گردشگری در راستای توسعه آن اثر گذار است، عنوان کرد: استفاده از گردشگری دیجیتال یکی از موارد است که یونسکو نیز از آن برای میراث نا ملموس استفاده کرده است.

وی به جوامع بومی و استفاده از فنآوری و نوآوری در این جوامع اشاره و بیان کرد: سازمان های محلی و گردشگری در جوامع محلی توسط خانم ها اداره می شود که با استفاده از فنآوری توانستند جوامع خود را متحول کنند.

پروفسور لورنزو کانتونی با تاکید بر اینکه هدف ایجاد ارتباط بین مناطق باستانی است، گفت: یادگیری مجازی به کمک منابع، می تواند یادگیری ها را در بستر فضای مجازی گسترش بدهد و هدف ایجاد فرصت های مطلوب برای آموزش است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.