همدان - یانگ جیل کیم گفت: رقابت پذیر شدن فعالیت های گردشگری به خصوص شرکت ها داخلی هر کشور نقش مهمی در توسعه گردشگری این کشور ها دارد؛ چرا که اکنون یکی از مبانی اصلی گردشگری همین حوزه است.

 به دنبال ایجاد رقابت‌پذیری در شرکت‌های گردشگری هستیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، یانگ جیل کیم مدیر دپارتمان ترویج آنلاین داخلی سازمان گردشگری جمهوری کره در سمینار فناوری گردشگری فرهنگی و تقویت رقابت پذیری جهانی با بیان اینکه بحث من در مورد اقدامات دولت کره است، اظهار کرد: رقابت در صنعت گردشگری مهم است و ما در کشورمان به این فکر کردیم چطور می‌توانیم گردشگر را بیشتر جذب کنیم.

وی استاندارد، دسترسی به امکانات، قابلیت اعتماد و صرفه جویی را از دیگر شاخص های توسعه این صنعت بین سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ عنوان و افزود: باید این سیاست را در بین شرکت های خصوصی نهادینه کرد تا صنعت گردشگری به توسعه و رشد برسد.

مدیر دپارتمان ترویج آنلاین داخلی سازمان گردشگری جمهوری کره با اشاره به اینکه در سال ۲۰۱۴، نقشه‌ها و تصاویر را به صورت اپلیکیشن استفاده کردیم، بیان کرد: حدود ۲۸ میلیون نفر به کشورهای منطقه چین و ژاپن مسافرت کرده‌اند. مبانی گردشگری امروز تغییر یافته است، و این مبانی بر تاثیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات در توسعه این صنعت و رشد آن تاکید دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.