رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:کلینیک ویژه بیماران«ام اس» در مساحت ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع سال آینده در مشهد به بهره برداری خواهد رسید.

کلینیک ویژه بیماران«ام اس» سال آینده در مشهد راه اندازی می شود

به گزارش قدس آنلاین ،محمد رضا دارابی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح شبکه مراکز جامع بیماران خاص دانشگاه علوم پزشکی مشهد که  به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت برگزار شد اظهار کرد: بیش از ۱۵ سال است که کلینیک سرور به منظور ارائه خدمات به بیماران هموفیلی و تالاسمی در مشهد راه اندازی شده ودر بیمارستان قائم(عج) کلینیک جامع بیماران« ام اس»، بیمارستان اکبر، کلینیک «ای بی» و  در بیمارستان منتصریه نیز کلینیک پیوند اعضا راه اندازی شده و به بیماران خاص خدمات ارائه می دهد.

وی افزود:حدود ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار دیالیزی  زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار داشته و در مراکز دولتی و خصوصی و با مشارکت خیران خدمات دیالیز را دریافت می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد:با حمایت  انجمن«ام اس» مجموعه ای به مساحت ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع به منظور گسترش خدمات به ۳ هزار و ۷۶ بیمار مبتلا به این بیماری در حال ساخت است که بر اساس برنامه ریزی سال آینده افتتاح خواهد شد. 

دارابی تاکید کرد:تلاش می شود با همکاری خیران و سازمان های مردم نهاد خدمات کیفی و مطلوبی را به بیماران خاص ارائه دهیم.

دکتر حسن قاضی زاده هاشمی ،وزیر بهداشت نیز در سخنانی کوتاه گفت: مشهد به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ارائه خدمت می کند و دانشگاه علوم پزشکی مشهد باید یکی از بهترین مراکز خدمت رسان به مردم باشد.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.