رشت - علی بهارمست با بیان این که کارها در مجموعه شهرداری این کلانشهر متوقف نیست، گفت: در مدت سه ماه و ۲۱ روز گذشته مدت مسئولیتم به عنوان سرپرست شهرداری رشت، ۴۰میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عقد قرارداد در حوزه های عمرانی انجام گرفت.

افزون بر ۴۰ میلیارد تومان قرارداد در حوزه عمرانی منعقد شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری رشت، علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت شامگاه دوشنبه در ارایه گزارش فعالیت خود در جمع اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت، اظهار داشت: ساخت ایستگاه آتشنشانی، قرارداد مطالعات تراموا، تامین و اجرای روکش بالای دهنه در منطقه سه رشت، جمع آوری آب های سطحی از جمله این قراردادها است.

وی با بیان این که شهرداری رشت طی سال های اخیر ۱۰۰ میلیارد تومان در پروژه هدایت آب های سطحی هزینه کرد، اظهار داشت: کارهای بزرگی مانند هدایت آب های سطحی بایستی دیده شود ، اینطور نیست که در شهرداری رشت کاری انجام نمی گیرد.

سرپرست شهرداری رشت با بیان این که ۲۰ دستگاه به زودی به ناوگان اتوبوس های این کلانشهر اضافه می شود و ۲۱ دستگاه دیگر نیز در حال بازسازی است، خاطر نشان کرد: تا یک ماه آینده ناوگان اتوبوس در رشت به ۸۰ دستگاه خواهد رسید.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پرداخت ماهانه ۱۶ میلیارد تومان حقوق توسط شهرداری رشت، اضافه کرد: این مبلغ که یک جا در حساب شهرداری این کلانشهر نیست، اگر اول ماه پرداخت حقوق ها را آغاز کنیم تا ۱۶ و ۱۷ ماه ادامه دارد.

وی اظهار داشت: زمانی که سرپرستی شهرداری رشت را پذیرفتم در تاریخ۳۱ تیرماه امسال، با منفی ۷۶ درصد درآمد مواجه بودیم و حدود ۲۴ درصد از بودجه شهرداری محقق شده بود، حدود ۷۰۰ میلیارد تومان بدهی با امضاء و تایید مدیر مالی شامل بدهی های پیمانکاران، تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، پیمانکاران شرکت های حجمی نیز گزارش شد.

بهارمست درباره موضوع آسفالت در کلانشهر رشت نیز بیان داشت: شهرداری توان پرداخت ۵ /۳ میلیارد تومان برای یکهزار تن آسفالت را ندارد بایستی قیر سوبسیدی بگیریم، که برای این کار نیازمند به کمک از سوی شورا بودیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که پی گیری های لازم در مورد طرح تفصیلی انجام دادیم، خاطر نشان کرد: در مورد این طرح زحمات زیادی کشیده شد اما در ضوابط این طرح بایستی اصلاحاتی انجام گیرد.

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به بلاتکلیفی در مورد طرح تفصیلی، اظهار داشت: خیلی از افراد با نگاه این که قرار است تا اصلاحاتی در این طرح انجام گیرد، پروانه دریافت نمی کنند.

بهارمست در مورد موضوع شیرابه سراوان و پیگیری های لازم در این خصوص توضیحاتی ارایه داد.

کلانشهر رشت حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.