گیلان- حجت‌الاسلام ستار علیزاده از ثبت ۳۵ وقف جدید در سال جاری در گیلان خبر داد و گفت: ارزش ریالی وقف‌های یاد شده ۲۱ میلیارد تومان است.

ثبت ۲۱ میلیارد تومان وقف از ابتدای سال جاری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه گیلان ، حجت‌الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در همایش یاوران وقف در آستان امام‌زاده میرزای فومن، اظهار کرد: باید تلاش کنیم از جلسات مذهبی و دینی برای بیان خدمات انقلاب بهره ببریم.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب، رژیم منحوس پهلوی تماماً در خدمت استکبار بود، گفت: امروز به برکت انقلاب در دنیا عزت و اقتدار داریم و شاهد پیشرفت‌های علمی کشور در حوزه علوم هسته‌ای و فضایی، پزشکی، فناوری نانو و شبیه‌سازی هستیم.

 وی با اشاره به اینکه از بزرگ‌ترین خدمات انقلاب که توسط امام راحل، ماندگار و در تاریخ ایران ثبت شد آباد کردن موقوفات است، افزود: طرحی در اداره اوقاف گیلان در حال پیگیری و اجراست که در هرسال در هر مسجد و بقعه‌ای یک وقف جدید داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه وقف تجارتی بی‌ضرر است، تصریح کرد: با وقف می‌توان مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را حل کرد و کارکنان اوقاف گیلان طی برنامه‌ای مدون و با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان استان در حال جهت‌دهی به نیات وقف‌های جدید طبق نیازهای روز هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از ثبت ۳۵ وقف جدید در سال جاری در گیلان خبر داد و گفت: ارزش ریالی وقف‌های یاد شده ۲۱ میلیارد تومان است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.