خوزستان_ محمد کشانی از ظرفیت ۳۰ هزار نفری ورزشگاه فولاد خبر داد و بیان کرد: هزینه صرف شده در ساخت ورزشگاه بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان بوده است و اگر قرار بود امروز ساخته شود این مبلغ به ۴۰۰ میلیارد تومان می رسید.

ساخت "فولاد آرنا" ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه داشته است

به گزارش قدس آنلاین، محمد کشانی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان در آیین افتتاح ورزشگاه فوتبال فولاد خوزستان(فولاد آرنا) با بیان اینکه فولاد خوزستان دومین تولید کننده بزرگ کشور است که ۷۳ درصد از تولید خود را به ۱۸ کشور خارجی صادر کرده است،  گفت: شرکت فولاد خوزستان  ۱.۲ میلیارد دلار ارز آوری داشته است.

وی انجام تعهدات مسئولیت اجتماعی و اثرات مثبت آن در اهواز و شهرستان های اطراف آن، از دیگر دست آوردهای فولاد خواند و اظهار کرد: در خوزستان  به دلیل داشتن ۶ تیم در رده لیگ برتر ایران و با الزام ای. اف. سی
 کلنگ ورزشگاه فولاد  در سال ۸۷ به زمین خورد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از ظرفیت ۳۰ هزار نفری ورزشگاه فولاد خبر داد و بیان کرد: هزینه صرف شده در ساخت ورزشگاه بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان بوده است و اگر قرار بود امروز ساخته شود این مبلغ به ۴۰۰ میلیارد تومان می رسید.

شرکت فولاد رتبه نخست بازگشت ارز به چرخه تولید

در ادامه مراسم رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت، عنوان کرد: با توجه به سابقه استان در زمینه ورزش و به خصوص فوتبال، سعی کردیم نگاه جدیدی به خوزستان داشته باشیم تا از ظرفیت های آن استفاده کنیم.

رحمانی با تاکید بر اینکه شرکت فولاد در بازگشت ارز به چرخه ملی رتبه اول را داشته است، اذعان کرد:  تلاش در یک مجموعه برای توسعه و پیشرفت و در نتیجه آن آمادگی برای تولید باعث تاثیر بر کشور می شود و این نقش بی بدیل فولاد را در صنعت نشان می دهد.

فولاد آرنا، مجهزترین استادیوم فوتبال کشور و خاورمیانه امروز ۲۲ آبان ماه با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاون اول رییس جمهور و وزیر صنعت معدن و تجارت افتتاح شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.