خراسان شمالی- استاندار و رئیس شورای تأمین خراسان شمالی گفت: امروز پدافند هوایی از مهم‌ترین راه‌های حفظ امنیت ایران اسلامی در برابر تجاوزات احتمالی دشمنان محسوب می‌شود و باید قدردان این نیروها باشیم.

محمدرضا خباز: ثمره حفظ امنیت کشور رشد و بالندگی جامعه است

به گزارش قدس آنلاین،به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا خباز استاندار و رئیس شورای تأمین خراسان شمالی در بازدید پایگاه پدافند هوایی شهید خسروی منطقه شهرآباد شهرستان مانه و سملقان ضمن قدردانی از نیروهای باانگیزه این پایگاه و خانواده های فداکار آنان تصریح کرد: اگر امنیت در کشور حفظ شود، زمینه رشد و بالندگی جامعه به نحو مطلوب فراهم می شود.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر مکرم اسلام(ص) که امنیت و سلامت را دو نعمت ناشناخته برای بشر توصیف نموده است، اضافه کرد: در سایه امنیت است که خدمات مختلف به مردم ارائه می شود و جای خوشوقتی است که این پایگاه به جز حفظ امنیت مرزهای هوایی خراسان شمالی به حفظ امنیت ۴ استان دیگر نیز یاری می رساند.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در اوایل جنگ تحمیلی که نیروی هوایی عراق شهرهای ما را بمباران و تهدید می کرد، حضرت امام خمینی(ره) به پیشنهاد آیت الله خامنه ای رئیس جمهوری و مرحوم هاشمی رئیس مجلس وقت، دکتر حسن روحانی را به عنوان فرمانده پدافند هوایی کشور منصوب کردند و مدتی نگذشت که با هم افزایی و انسجام نیروها، ضربات سنگینی به دشمن بعثی وارد آمد و در مدت کوتاهی حدود ۸۰ هواپیمای آن ها سرنگون شد.

خباز یادآور شد: امروز نیز پدافند هوایی از مهم ترین راه های حفظ امنیت ایران اسلامی در برابر تجاوزات احتمالی دشمنان محسوب می شود و باید قدردان این نیروها باشیم.

استاندار خراسان شمالی در ادامه این بازدید، از بخش های مختلف این پایگاه ازجمله باند پرواز، منازل سازمانی، مجتمع ورزشی و مدرسه، دیدن و خطاب به مدیران مسئول، دستورات لازم را برای حل  مشکلات کارکنان پایگاه و کاهش دغدغه خانواده های آنان صادر کرد.

کمک به بازسازی منازل سازمانی، تجهیز مجتمع فرهنگی به امکانات پخش فیلم، ساخت و تجهیز بوستان و بازپیرایی آن، هوشمندسازی کلاس های درس، بهسازی مسیر ورودی و روشنایی پایگاه ازجمله مصوبات موردتاکید استاندار در این برنامه بازدید بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.