سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برای نیم فصل بازیکن داخلی خوبی بیرون نمانده که بخواهیم آن را جذب کنیم.

دایی: با این نوسانات ارز و دلار نمی‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با ماشین‌سازی تبریز پس از تأخیر نیمه ساعته حاضر شد و  اظهار داشت: عذرخواهی می‌کنم فردا بازی سختی داریم.

وی ادامه داد: هنور نتوانسته‌ایم به آمادگی لازم و هماهنگی مورد نظرمان برسیم، در بازی فردا سعی می‌کنیم نهایت استفاده را از میزبانی ببریم و سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی در مورد اینکه فکری برای تقویت تیم در نیم فصل کرده‌اید یا نه، گفت:‌ فکر زیاد داریم اما متأسفانه مشکل اساسی که داریم که آن هم پول است، از سوی دیگر بازیکن داخلی نمی‌توانیم بگیریم زیرا بازیکنان داخلی خوبی بیرون نمانده است، بازیکن خارجی هم با این نوسانات ارز و دلار نمی‌توانیم بگیریم. 

وی در مورد بازسازی مناطق زلزله‌زده در کرمانشاه گفت: من وظیفه‌ام را انجام دادم و یک کار دلی بود و خدا را شکر می‌کنم که مردم به ما کمک کردند، ما وظیفه‌مان را انجام داده و این کار را ادامه می‌دهیم. 

دایی افزود: بعد از تکمیل شدن خانه‌های روستای رولام به سراغ روستای بعدی می‌رویم، تاکنون ۸۰ درصد بازسازی این روستا را انجام داده‌ایم و سعی می‌کنیم تا جایی که پولمان اجازه بدهد خانه بسازیم و روستای بعدی را هم تکمیل کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.