همدان- حمیدرضا یاری گفت: توجه به آداب و رسوم مردم جذابیت گردشگری افزایش می‌دهد و باید در این حوزه نگاه عادلانه ای داشت

 افزایش جذابیت‌های گردشگری با توجه به فرهنگ بومی ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمیدرضا یاری عضو هیأت مدیره سازمان جهانی گردشگری، در چهلمین اجلاس عمومی سازمان جهانی گردشگری اظهار داشت: همدان و ایران تاریخ کهن و مردمانی مهمان نواز دارد که برگرفته از عرف و سنن و ارزش های انسانی آنها است.

عضو هیأت مدیره سازمان جهانی گردشگری همدان را مهد پرورش بزرگان نام آوری مانند بوعلی سینا عنوان کرد و گفت: ایرانی‌ها تاریخی چندهزار ساله دارند و این تاریخ برگرفته از فرهنگ و تمدن کهن آنها است  و همیشه برای آزادگی و سربلندی ملت خود مبارزه کرده اند. و امیدوارم این دیدار بیش از گذشته شما را با فرهنگ کهن و بشر دوست این سرزمین و همدان آشنا کند.

وی غار علیصدر را به عنوان بزرگترین غار آبی جهان معرفی کرد و افزود: هر سال علاقمندان فراوانی از سراسر دنیا برای بازدید ازآن به همدان سفر می‌کنند  و شرکت سیاحتی علیصدر با عضویت در سازمان جهانی گردشگری میزبان چهلمین اجلاس شده و تمام توان خود را برای برگزاری مناسب آن به کار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در گردشگری باید  به جنبه‌های فرهنگی، ارزشی و سنتی جوامع محلی هم توجه کرد، اظهار داشت: همکاری مردم و توجه به آداب و رسوم آنها جذابیت گردشگری را بالا می‌برد، بنابراین مردم باید سهم عادلانه‌ای از منافع اقتصادی گردشگری داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.