البرز- علی اصغر کمالی زاده با اشاره به اینکه تذکرات اعضای شورا در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی می شود، ‌ گفت: در بازدیدی که از ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرج داشتیم سرویس دهی در سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری از حد استاندارد، بسیارپایین تر است.

حمل ونقل عمومی کرج پایین‌تر از حد استاندارد/ "تراموا" به شهر می‌آید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج صبح امروز (چهارشنبه) در صدویکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج رسیدگی به تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر را پیشرفت در امور اجرایی و ارتقای سطح خدمت رسانی دانست و گفت: این تذکرات در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی می شود.

شهردار کرج با ارائه گزارشی از عملکرد مدت حضور خود در مدیریت شهری و ضمن اشاره به  بازدید از سازمان های حمل و نقل بار و مسافر شهری و مدیریت آرامستان ها، گفت: سرویس دهی در سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری نسبت به حد استاندارد، بسیار پایین تر است.

کمالی زاده با بیان اینکه نسبت به جمعیت شهر کرج باید یک هزار و ۶۰۰ دستگاه اتوبوس فعال داشته باشیم، ‌افزود: متاسفانه کمتر از ۲۶۸ اتوبوس در داخل، شهر و همین تعداد در خارج از شهر برای خدمت رسانی در حال فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به صورت اسقاط در پارکینگ متوقف شده است.

‌کمالی زاده ‌اذعان داشت: مذاکراتی جهت مشارکت با بخش خصوصی برای ورود  ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی داشته ایم.

شهردار کرج در بخشی دیگری از سخنانش به بازدیدی که از سازمان مدیریت آرامستان ها داشت اشاره کرد و گفت: طرح های خوبی توسط این سازمان اجرا شده که استفاده از انرژی خورشیدی، جمع آوری آبهای سطحی و فضاسازی مناسب برای مراجعان همچنین اتوماسیون برای رسیدگی به امور مردم از جمله این طرح ها است.

وی به ایده های خلاقانه در سازمان آرامستانها اشاره کرد و گفت: با حمایت شهرداری و شورا به زودی این برنامه ها به مرحله اجرا می رسد.

کمالی زاده اضافه کرد: در این بازدید مقرر شد طرحی برای دسترسی به بهشت سکینه از مسیری مجزا در بزرگراه شمالی ارائه شود.

شهردار کرج به ایجاد تراموا در شهر کرج اشاره کرد و گفت: جلسه ای با اساتید دانشگاه امیرکبیر داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که برای تحقق این مهم باید پکیج فنی بازرگانی تهیه کنیم.

وی ‌در پایان گفت: تامین واگن هزینه بالایی خواهد داشت اما امیدواریم با تلاشی که انجام می شود بتوانیم این مهم را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.