همدان-همزمان با دومین روز از هفته جهانی کار آفرینی مدیر کل و مسئولین ستادی این اداره کل از شرکت صنایع غذایی سحر همدان بازدید کردند.

کسب مهارت در جامعه تولید ثروت می‌کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان، مدیر کل و مسئولین ستادی این اداره کل با حضور در شرکت صنایع غذایی سحر و عرض تبریک هفته جهانی کار آفرینی از قسمت های مختلف این شرکت بازدید کردند.

وهب مختاران مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان ضمن عرض تبریک این هفته، گفت:کارآفرینان با ایجاد فرصت های شغلی در جامعه می توانند هر مانعی را از سر راه بردارند.

وی با اشاره به اینکه یکی از راههای تولید ثروت در جامعه کسب آموزش های مهارتی است، بیان داشت:باید ارتباط موثر با کارآفرینان داشته باشیم تا از طریق ایشان ظرفیت و نیاز بازار را شناسایی کنیم.

وی افزود:شناسایی و نیاز سنجی آموزشی به روز در گرو ارتباط با کارآفرینان و افراد مرتبط با بازار کسب و کار  است.

این مقام مسئول از کمرنگ شدن مطالبه مهارتی در بین خانواده ها سخن گفت و اظهار کرد:باید در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان شرایطی فراهم نماییم تا فرد مهارت دیده بعد از کسب مهارت بتواند جذب بازار کار شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان طرح مشترک سیستم دوآل کشور آلمان را مطرح و اضافه کرد:این طرح به صورت آزمونه دراین استان و همکاری اتاق بازرگانی برگزار خواهد شد.

وی از انتخاب شرکت صنایع غذایی سحر به صورت آزمایشی در این طرح خبر داد و افزود:از ورود کارآفرینان در حوزه آموزش و اشتغال استقابل می کنیم.

 در ادامه مدیر عامل شرکت صنایع غذایی سحر  از اهمیت آموزش های مهارتی در ایجاد اشتغال سخن گفت و اظهار کرد:امروز بالا بردن دانش همکاران از اهمیت بالایی برخودار است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.