دبیر کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با انتقاد از خبرگزاری فرانسه نقل قول منتشر شده از سوی او درباره مشارکت ایران در برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ را رد کرد.

حضور برخی از تیم‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ایران تکذیب شد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، قطر اخبار مربوط به انتقال بخشی از تیم‌ها و بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال در ایران را رد کرده است. حسن الذوادی، دبیر کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در این رابطه به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت: تصمیم درباره موقعیت قرارگیری تیم‌های این رقابت‌ها از سوی فیفا اتخاذ می‌شود و قطر نقشی در آن ندارد.

وی سپس نقل‌قول منتشر شده روز گذشته (سه‌شنبه) خبرگزاری فرانسه مبنی بر داشتن برنامه عملی جهت حضور برخی تیم‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ایران را از اساس تکذیب کرد.

حسن الذوادی اظهار داشت: اطلاعات منتشره از سوی خبرگزاری فرانسه به اشتباه ترجمه و تعبیر شدند. موقعیت قرارگیری تیم‌های جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال بخشی از برنامه‌های عملیاتی ما است اما تصمیم نهایی را فیفا اتخاذ می‌کند. در این برهه هیچ تصمیمی گرفته نشده و مذاکره همچنان ادامه دارد.

دبیر کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در پاسخ به این پرسش که آیا کشورش مهیای میزبانی از ۴۸ تیم به جای ۳۲ تیم در این رقابت‌ها با توجه به پیشنهاد ارائه شده از سوی جانی اینفانتینو، رئیس فیفا است گفت: قرار است در ماه مارس ۲۰۱۹ میلادی در این رابطه تصمیم گرفته شود. در این حال دولت قطر خود را مهیای میزبانی از جام جهانی ۲۰۲۲ با شرکت ۳۲ تیم می‌کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.