مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت جام از اجرای بیش از ۵۰ برنامه‌های فرهنگی، عمرانی و ورزشی همزمان با هفته وحدت در این شهرستان خبر داد.

برگزاری ۵۰ برنامه‌ فرهنگی همزمان با هفته وحدت در تربت جام

علی اکرامی در گفتگو با قدس آنلاین افزود: ضرورت وحدت مسلمانان در عصر حاضر به خصوص بعد از بیداری اسلامی، به گونه ایست که هر کس باید نوع نگاه خود را اصلاح و جبهه گیری ها و مواضعش را در مسیر واقعیت ها در عین فراموش نکردن آرمان ها قرار دهد.
وی در ادامه با تاکید بر گرامیداشت هفته وحدت افزود: تربت جام یک شهرستان تلفیقی است که همیشه با درایت ائمه جمعه شهرستان تربت جام این منطقه مهم مرزی به عنوان پایتخت وحدت در کشور مطرح می باشد و هر ساله بر نامه های متنوعی در راستای  حفظ وحدت انجام شده است.
این مسئول با اشاره به برنامه های هفته وحدت تصریح کرد: دیدار با  ائمه جمعه تشییع و تسنن، برگزاری جشن میلاد، یادواره شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های هفته وحدت خواهد بود.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت جام اعلام کرد: این برنامه‌ها اجرایی از ۲۸ آبانماه به مدت یک هفته در تربت جام برگزار می شود که قسمتی از برنامه‌های اجرایی بصورت عمومی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.